ביקורת סדרה: סניגור במבחן, יוצר: דיוויד אי קלי, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: סניגור במבחן, יוצר: דיוויד אי קלי, 2022

הסדרה "סניגור במבחן" של היוצר דיוויד אי קלי מתבססת על ספרו של מייקל קונלי באותו השם. לאחר שיצא סרט בשנת 2011 בכיכובו של מתיו מקונוהי, הוחלט להוציא סדרה.


הסדרה מתארת את מיקי הולר (מנואל גרסיה-רולפו), שחזר להיות סניגור לאחר שהיה מושבת במשך שנה לאחר תאונת גלישה, התמכרות לכדורים וגמילה. בעבר הוא עבד ממכונית הלינקולן שלו, אך במפתיע הוא קיבל משרד עם לקוחות מג'רי וינסנט, עו"ד שהכיר בעבר. התיק החשוב ביותר הוא של טרבור אליוט (כריסטופר גורהאם), מומחה בגיימינג, שנאשם ברצח אשתו והמעסה שלה וטען לחפותו.


למיקי הולר יש שתי גרושות, עמן הוא נמצא בקשרים טובים: לורנה (בקי ניוטון), שהופכת ביחד עם בן זוגה סיסקו (אנגוס סמפסון) למזכירתו ויד ימינו ובן זוגה סיסקו לחוקר שלו. הגרושה הראשונה למעשה, גם היא עורכת דין - מגי מקפרסון (נב קמפבל) שעימה הוא חולק בת בגיל ההתבגרות בשם היילי (קריסטה וורנר).


המשפט הראשון של מיקי הולר מהתיק של טרבור אליוט בנושא סמים, מסתיים בזיכוי של איזי לטס (ג'אז רייקול), ומיד הוא מציע לה עבודה כנהגת שלו. בדרכים הוא מסביר לה על המשפטים שלו ועל ההשלכות שלהם. ברוב המשפטים הוא זוכה והחשיבה הכי טובה שלו נעשית במכונית הלינקולן שלו, שם הוא מקבל המון רעיונות מוצלחים וחשובים.


הסדרה מעניינת וניכר כי דיוויד אי קלי עבד בעבר עם סדרות משפטיות רבות. השחקנים טובים והסדרה זורמת. יש מעט טוויסטים אך הם מעניינים ומסקרנים. הסדרה ממשיכה בקרוב לעונה שנייה.

ראה גם:

bottom of page