ביקורת סדרה: העונה של החתונות, ביים: ג'ורג' קיין, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: העונה של החתונות, ביים: ג'ורג' קיין, 2022

מעולם לא אהבתי קומדיות רומנטיות, הן דביקות ולרוב הן לא באמת מצחיקות כפי שהן מבטיחות להיות. אבל, בסדרה החדשה "העונה של החתונות", יש משהו מדבק.

הסדרה "העונה של החתונות" של דיסני פלוס, עוסקת בסטפן (גאווין דריא), בריטי מושחז לשון שמתאהב באמריקאית מאורסת, קאטי (רוזה סלזאר). הוא מנסה להשיג אותה בכל מחיר, מה שגורם להרבה מאוד תהפוכות ולסדרה להפוך להרבה יותר מסתם קומדיה רומנטית.

מהר מאוד הגיבורים מסתבכים בתעלומת פשע, קרבות יריות והרבה מאוד צחוקים. מסתבר שבני משפחה נרצחו במהלך החתונה ובני הזוג הם החשודים המיידיים. מהר מאוד הם נסים על נפשם ומנסים לגלות מי הרוצחים האמיתיים, מה שמתגלה כמסע שמציל את הסדרה.

העלילה בסדרה "העונה של החתונות" קופצת מההתחלה לסוף וחוזר חלילה, מתמקדת ביחסים בין השניים, שנעים בין פרידה להתאהבות. התזזיתיות פוגעת בסדרה, שהופכת מבולגנת וקשה לצפייה. גם הקפיצות בין בריטניה לאמריקה לא תורמות לתחושת הוורטיגו שהסדרה גורמת, אבל הופעה של דמויות משנה נהדרות, כמו צמד השוטרים שחוקרים את הפרשה, מצליחה להפיך בה עניין.

הטון הקליל, הכימיה והרבה מאוד כריזמה של רוזה סלזאר הופכים את הסדרה שווה לצפייה. למרות התסכול, ככל ש"העונה של החתונות" מתקדמת, היא מצליחה להבליט את היתרונות היחסיים שלה ולהישאר רלוונטית ומהנה לצפייה.

בסדרה "העונה של החתונות" שמונה פרקים קצרים עם אווירה מגניבה וקיצבית, בהחלט שווים צפייה. היא מרסקת הרבה מאוד מוסכמות של הז'אנר והופכת לפורצת דרך. למרות שבשום שלב היא אינה מתעלה להיות יצירת מופת, הסדרה "העונה של החתונות" בהחלט שווה צפייה.


ראה גם:

bottom of page