ביקורת סרט: זמרת החתונות, במאי: סטיבן צוצ'ידה, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: זמרת החתונות, במאי: סטיבן צוצ'ידה, 2021

הסרט "זמרת החתונות" רומנטי וקומי, שטוב לבלות איתו בערב קריר ביום חם. הנופים מדהימים במאוריציוס, אי קטן, שם מתרחשת עלילת הסרט.


אריקה (כריסטינה מיליאן), זמרת מתחילה, שהקריירה שלה מדשדשת וגם חיי האהבה, בעיקר לאחר שארוסה ג'ייסון (ג'יי פארו) עזב ללא הודעה מוקדמת. היא נותרה שבורת לב ונואשת, כאשר חברתה הטובה אמבר (טימברלי היל) מסדרת לה להופיע בחתונות באי מאוריציוס.


בלי שום ציפיות אריקה מגיעה למקום מפואר ביותר, לתפקיד של זמרת החתונות שמתקיימות במקום. הופעתה הראשונה מלווה בבכי קנאה על הזוג שמתחתן, אך מאוחר יותר היא מתמקצעת והופכת זמרת שמחה וגם הרפרטואר שלה משתנה בהתאם.


בהתחלה, כאשר היא צועדת על החוף, היא רואה אדם טובע ומחליטה להצילו. אך, בדיוק ברגע שהוא עומד להטביעה, מגיע גבר חזק ושרירי ומציל את שניהם. בשיחה שמתפתחת ביניהם מסתבר שהוא קאלב (סינקווה וולס), אחיו של ג'ייסון, חייל לשעבר, שהגיע לחתונת אחיו. כך נודע לאריקה, שג'ייסון עומד להינשא והגיע דווקא לאותו המקום בו היא עובדת.


הסרט כעת משתנה ויש הרבה סודות והסתרות של הנוכחים, אלה שמכירים את סיפורם של אריקה וג'ייסון, והכלה בברלי (כריסטיאני פיטס) ואחותה, שהסיפור הוסתר מהן, עד שכמובן הוא מתגלה.


אריקה בהתחלה מתלבטת לגבי תחושותיה לג'ייסון. היא לא בטוחה שנגמלה מאהבתה אליו. אבל, אחיו הגדול קאלב, מראה לה את אהבתו וגם היא מתאהבת. וכמובן שהסוף מוצלח ויש חתונה.


הסרט מזכיר אחרים שנעשו באותו הנושא. הנופים עוצרי נשימה ומחפים על השאר. המשחק טוב והזמן עובר, אך הרומנטיקה עובדת טוב יותר מהקומדיה. יש מעט רגעים קומיים, אבל לא רבים. הסרט מיועד בעיקר לחובבי הז'אנר הרומנטי, מוסיקה וכמובן - והסוף הטוב.





188 צפיות0 תגובות
bottom of page