ביקורת סרט: להציל חתונה, במאי: דייויד סטראסר, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: להציל חתונה, במאי: דייויד סטראסר, 2021

עודכן: 23 בנוב׳ 2021

סרט רומנטי, על שניים, יפים, חכמים ומצליחים בתחומם, אך לא מצאו זוגיות מתאימה, שנפגשים במקרה, כמו הגורל חיבר ביניהם, למרות שהם שונים האחד מהשניה.


אוליביה (כריסטינה רוסאטו) מנהלת גינה קהילתית מוצלחת ומשגשגת. היא אישה רווקה ונאה מאוד ואיננה מאמינה שתמצא בן זוג. יום אחד מגיע לגינה בריאן (גרייסטון הולט), איש נדל"ן וחברו, שתכננו להקים בניין מגורים לאנשים בעלי משאבים מצומצמים על הגינה שאמורה להתבטל. הם מתווכחים ביניהם ויוצאים כעוסים מאוד.


למחרת אוליביה נוסעת למסיבת החתונה של חברתה ג'ני (רבקה אולסון) ולהפתעתה לאותו האוטובוס עולה גם בריאן ומקומו לצידה. הם נוסעים לאותו המקום, ומסתבר שגם לאותה המסיבה. בריאן הוא חברו הטוב ביותר של החתן ריצ'רד (מאט המילטון) ואוליביה ובריאן הם השושבינים של ג'ני וריצ'רד.


המתח של הימים לפני החתונה משפיעים על ג'ני וריצ'רד והם רבים ומטרת בריאן ואוליביה היא לסדר את העניינים, שיתפייסו ויתחתנו מתוך אהבה ורצון להיות ביחד. הם מתכננים מחוות רומנטיות, שבמקרה הזוג הצעיר לא מקבל אלא בריאן ואוליביה. זה מקרב ביניהם, וגם כול התכנונים לפייס את הזוג הצעיר.


כמובן שבסוף הם מצליחים והזוג נישא בחתונה מאוד מרגשת. לאחר החתונה בריאן ואוליביה חוזרים והמחלוקת ביניהם נשארת בעינה. אך, בריאן עובר על התוכניות של הבניין ומוצא פתרון לגינה המשותפת שנראית גם לאוליביה. הם מתפייסים ויוצאים לדייט...


סרט אופטימי נחמד עם הומור. משחק טוב של כול המשתתפים ונופים נפלאים.

ראה גם:







300 צפיות0 תגובות
bottom of page