ביקורת סרט: נסיך בהתאמה, במאית: מריטה גרביאק, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: נסיך בהתאמה, במאית: מריטה גרביאק, 2021

הסרט "נסיך בהתאמה" מתאר בחורה יפה ומוכשרת, סינדי קורדלה (נטלי הול), שעובדת בחברת בגדים יוקרתית אצל רבקה ראסלין (פאריס ג'פרסון). הבעלים מעולה בפרסום וביחסי ציבור ויודעת לבחור במקומות הטובים ביותר לעיצוב הבגדים. אך, את מלאכת העיצוב עושה סינדי ורבקה מתפארת בכך, שהעיצובים הם שלה.

סינדי שותקת ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, ואיתה יש עוד שתי עובדות ומעצב. העיצובים מוכרים בחברה העליונה ורבים בוחרים בה לאירועים, למסיבות, להשקות, לחתונות שלהם.

שינוי מרענן במצב חל כאשר החברה מתחייבת על עיצוב תלבושות לערב צדקה מיוחד במינו של משפחה עשירה, ובאירוע ישתתף גם הנסיך רונאן (ג'ונתן קלץ) היפה והמוכשר.

הנסיך רונאן מחליט להגיע יום אחד לחנות המפוארת, לאחר שיש לו דרישות לגבי החליפה שאמורים לתפור לו. הוא פוגש את סינדי והניצוצות עפים. לפי הבנתה המעולה בעיצובים, הוא קולט שהמעצבת האמיתית בחברה היא סינדי ולא רבקה ראסלין, אך היא מסרבת להודות בכך, ואומרת שהיא רק עושה תיקונים והעיצובים לא שלה.

הנסיך רונאן וסינדי נמשכים האחד לשנייה, למרות שניסו לשדך מישהי לנסיך. הוא דווקא מעוניין בסינדי. כאשר קוראת תקלה, ובערב הצדקה הבגדים שסינדי הביאה למדידה סופית מתלכלכים והיא נאלצת לתפור חדשים תוך ערב אחד. מי שעוזר לה הוא כמובן הנסיך רונאן והעובד בחנות שלא יצא לחופשה. אז רונאן רואה כיצד סינדי תכננה את המלתחה מההתחלה, תופרת ומתקנת. אז הוא מבין סופית, שיש שם של רבקה ראסלין, שמתפארת ביצירותיה, אך הם באמת של סינדי.

סוף טוב הכול טוב. הם מגיעים לערב הצדקה ורוקדים לפני כול המוזמנים ומראים בפומבי את תחושותיהם.


ראה עוד:


311 צפיות0 תגובות
bottom of page