ביקורת סרט: רומן באפייה, במאי: פרגוסון סוב - רוגן, 2020
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: רומן באפייה, במאי: פרגוסון סוב - רוגן, 2020


הסרט "רומן באפיה" הוא על טעויות שלבסוף מסתדרות על הצד הטוב ביותר. בסרט נראה כיצד טעם האוכל של הבית נשאר אצלנו להרבה שנים ואף יכול לשנות את חוט המחשבה.

ויקטוריה וורטינגטון (קתרינה נורמן) היא בעל קונדיטוריה במקום קסום, לא רחוק מהים. היא מאוד מוכשרת ועוגותיה נחשבות על גבול האמנות. לכן רבים מלקוחותיה הם אנשים עשירים והיא מכינה להם עוגות מיוחדות לחתונות, מסיבות יוקרתיות ועוד אירועים איכותיים. היא עובדת קשה מאוד והקונדיטוריה משגשגת.

יום אחד, כאשר מביאה עוגה לאירוע, היא רואה גבר נאה מחוץ למקום האירוע וטועה לחשוב שהוא אחד מהמלצרים. היא מבקשת את עזרתו להעביר את העוגה לאולם והוא נעתר לה. כששאלה לשמו הוא עונה: "ג'ייק, רק ג'ייק). למעשה הוא היה ג'ייקוב אדאמס השלישי (בראד בנדיקט), אחד מהאנשים העשירים, שהחברה שלהם נקראת "אדאמס פיתוח" והם מבקשים לבנות באיזור בו נמצאת הקונדיטוריה של ויקטוריה.

כאשר נודע לבעלי קבוצת החנויות שמבקשים לפנותם על מנת לבנות משהו מפואר על שטחם, הם מתחילים למחות, וויקטוריה עומדת בראשות המחאה ואף מבקשת מג'ייק להצטרף אל קבוצתם, מבלי לדעת שאביו הוא מהיזמים של השינוי.

בינתיים ג'ייק וויקטוריה נפגשים ומתאהבים, והוא מנסה לבקש מאביו לרדת מהרעיון לבנות בדיוק במקום החנויות שכוללות גם את זאת של ויק. תוך כדי מפגשיהם, ג'ייק טועם עוגת לימון שויקטוריה הכינה, והוא מספר לה, שסבתו, עליה השלום, אפתה עוגה בטעם זהה, שאביו מאוד אהב. כאשר מתברר לויקטוריה מיהו ג'ייק ואביו (בריאן צ'יילדרס), וגם עמדתו התקיפה לא לסגת ולממש את רעיון פרויקט הבניה, עולה במוחה רעיון. היא אופה עוגת לימון, מביאה למר אדאמס שיטעם, ואז עולות דמעות בעיניו כאשר נזכר בטעם הביתי שהכיר.

הוא מוותר על הבניה במקום שנמצאת הקונדיטוריה ובונה במקום אחר. ג'ייק וויקטוריה נישאים ובחתונה מככבת עוגת מדהימה מפרי ידיה של ויק.

סרט חמוד, סוף טוב ונופים, עוגות ושחקנים יפים.


ראה עוד:



bottom of page