top of page
יונה

ביקורת סרט: משחק באש, במאי: ג'והן וולס, 2015

הסרטים על שפים מוכשרים מציפים את האקרנים. הסרט "משחק באש" הוא עוד סרט מהז'אנר הזה, אך השחקנים המעולים מרימים אותו ותורמים לעניין בסרט.

הכוכב הראשי הוא בראדלי קופר, שמגלם את דמותו של אדם ג'ונסון, שף שזכה בעברו ב-2 כוכבי מישלן, הפך למפורסם ומבוקש. אך, ההצלחה עלתה לראשו והוא נפל למלכודת של סמים ואלכוהול. בהתחלה הוא לא משתפר, אך מחליט לקחת את עצמו בידיים, לעבור תהליך גמילה קשה. אז הוא גם חוזר ללונדון, ומחליט לעבוד קשה, עד שיזכה בכוכב המישלן השלישי שלו.

הכישרון של אדם נשמר ומתעצם, אך במקביל גם טירופו. יש צילומי אוכל גורמה מדהימים, אך אם מישהו מהעובדים תחתיו טעה או עשה משהו שהוא לא היה מושלם, הוא נזרק לפח ולא חשוב הכסף. תוך כדי עבודתו חבורה מפאריז רודפת אחריו משום שהוא גם הסתבך עם המאפיה כשגר שם, כאשר לא יכול להחזיר הלוואה שלקח מהם בעבר. בסוף חברתו המיליונית לשעבר מחזירה בעצמה את הכסף לאחר שראתה שהוא חטף מכות רציניות ביותר.

לאחר שאדם חש שאנשים מצוותו מנסים לעזור לו, הוא מתחיל להשתנות ולהתעדן, ועוזרים לו בזה ידידתו והסו שף שלו הלן סוויני (סיינה מילר) והפסיכולוגית שלו ד"ר רושילד (אמה תומפסון), איתה הוא נפגש בשל בעיותיו.

האם זכה בכוכב השלישי? כדאי לצפות בסרט ולהיווכח.

סרט על נושא נדוש, שמקבל חיזוקים בשל משחק מעולה. צילומים יפים של המאכלים והנופים. לא כדאי להגיע לסרט רעבים.


ראה גם:




Opmerkingen


bottom of page