top of page
יונה

ביקורת סדרה: נקודת שיוויון, עונה 2, מפיקים: ריצ'רד לינדהיים, מייקל סלואן וקווין לטיפה, 2021

הסדרה "נקודת שיוויון" מאוד הצליחה בעונתה הראשונה, והוחלט להפיק גם עונה שנייה. הכוכבת הגדולה היא עדיין רובין מק'קול בגילומה של קווין לטיפה, שנוטפת כריזמה ללא כול מאמץ.

העונה השנייה מתחילה כאשר בתה של רובין, דלילה (לנה דיליאון הייאס) גילתה במה עוסקת אימה. גם הדודה וי (לוריין טוסנט) מודעת יותר לעיסוקיה של רובין. הן גם לומדות ממנה שיטות שונות, לדוגמא: בחנות כאשר וי מבקשת לבחור שמלה, מתנפלת עליה אישה לבנה ודורשת אותה עבורה. היא אף מאיימת להזמין שוטרים לאחר שהתלוננה שוי התנפלה עליה. דלילה מצלמת את כול האירוע וכשהשוטרים מגיעים, הם רואים את האמת ועוזבים את וי ודלילה. מאוחר יותר, כאשר אותה האישה מסרבת להתנצל וממשיכה להתנהג בהתנשאות, דלילה מעלה את הסרטון לרשת...

רובין עובדת עם ידידה מהמשטרה מרקוס דנטה (טורי קיטלס) והם עוזרים האחד לשנייה. גם עמיתיה הארי (אדם גולדברג), אשף המחשבים והסייבר, ומל (ליזה לפירה) הצלפית והשחקנית המתחזה לעת הצורך, עוזרים לה להגיע למקומות שללא עזרתם היא לא הייתה מגיעה אליהם.

כמובן שאסור לשכוח את ידידה והקולגה שלה משכבר הימים, וויליאם בישופ (כריס נות'), שמסייע ותומך ומקשיב. הסדרה מרתקת ומעניינת, כמעט בכול פרק נמצא התחלה - תעלומה כלשהי, שמתבררת בהמשך הפרק ומסתיימת בסופו.

בסדרה קיים גם הומור מלבד המתח, הפיצוצים והמכות. חלק מאופייה של רובין הוא מתן עזרה ותמיכה לחלשים. דוגמה אפשר לראות כאשר הושמה בכלא, פגשה נערה צעירה שהזכירה לה את עצמה בצעירותה שאיבדה את הדרך. רובין עוזרת לה למצוא את עצמה ולעלות לדרך הנכונה.


ראה גם:



Comentarios


bottom of page