ביקורת סרט: שומר הראש ואשתו של המתנקש, ביים: פטריק יוז, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: שומר הראש ואשתו של המתנקש, ביים: פטריק יוז, 2021

הסרט "שומר הראש ואשתו של המתנקש" הוא סרט ההמשך של הסרט " שומר הראש והמתנקש" שיצא בשנת 2017. משחקים בו אותם השחקנים הראשיים - רייאן ריינולדס בתפקיד של מייקל ברייס, סמואל ל. ג'קסון בתפקיד דריוס קינקייד וסלמה הייק בתור סוניה קינקייד.


שוב סרט אקשן מלא פעולה, כאשר תפקידה של סוניה קינקייד גדל מאוד. היא יורה בלי הכרה, יודעת להילחם כמו לוחמת קומנדו וגם אוהבת מאוד את בעלה דריוס.


הסרט מתחיל כאשר מייקל ברייס עדיין ביחסים קרובים עם המתנקש דריוס קינקייד ואשתו סוניה. הוא כרגע בחופשה בקאפרי לאחר שהחליט לנוח מתפקיד שומר הראש. אך, החיים מאוד חזקים וממשיכים וגם אנשי המאפיה לא נחים בשלווה. הם חטפו את דריוס והיא מבקשת ממייקל לעזור לה לשחררו מאחר שהיא סומכת רק עליו.


כאן מתחילה סאגה ומלחמה רצינית. מי שחטף את דריוס היה אריסטוטל פפדופולוס (אנטוניו בנדרס), מאפיונר רציני ואכזרי ביותר. הוא חש פטריוט יווני, ומאחר והאיחוד האירופי מבקש להטיל סנקציות על יוון, הוא מחליט להתנקם ולהרוס את כול רשת החשמל האירופית.


החבורה של מייקל ברייס וסוניה קינקייד מצליחה לשחרר את דריוס, אך אריסטו בורח והם מתבקשים על ידי האינטרפול והסוכן בובי אוניל למצוא אותו לפני שיהיה אסון עולמי רציני. מסתבר שאריסטו וסוניה הכירו לפני האירוע הנוכחי והוא מאוהב בה.


ברייס נזכר כי אביו החורג (מורגן פרימן) הכיר את אריסטו והוא מבקש ממנו עזרה. הוא מקבל את מכוניתו. בהמשך מסתבר שהוא בעצם עובד עבור אריסטו.


המרדף ממשיך והחבורה מגלה את פקודיו של אריסטו. הם הורגם אותם וגם מצליחים לפגוע בתוכניתו לפגוע ברשת החשמל והתקשורת האירופית. הם מצליחים להרוג את אריסטו וסניור, אך הם נמצאים על הספינה של אריסטו והסכנה לא חלפה. הם בסוף מצליחים להרוס את הספינה.


מאמציהם של דריוס וסוניה להביא ילד לעולם נכשלים ומסתבר ששניהם אשמים, שכן אשכיו של דריום נפגעו ואין אפשרות תיקון. סוניה כבר מבוגרת להיריון ולידה. לכן הם מחליטים לאמץ מישהו והפור נופל על מייקל ברייס. הם מצליחים לעשות זאת בעורמה, כאשר הוא חותם על מסמכים, אותם חשב שהם השבת רישיון שומר הראש שלו. המסמכים הם בעצם מסמכי האימוץ שלו.


הסרט מהיר ביותר ומרתק. אין רגע דל וכול הזמן יש פעילות. כול השחקים מצוינים, בייחוד סוניה האייק שמגלמת דמות נשית גדולה מהחיים, אמיצה, חזקה, שאיננה נרתעת משום דבר.




ראה גם:



29 צפיות0 תגובות
bottom of page