ביקורת סרט: להתאהב בגדול, במאי: מייקל רובינזון, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: להתאהב בגדול, במאי: מייקל רובינזון, 2022

הסרט "להתאהב בגדול" משנה לנו קצת את הראייה בתעשיית האופנה. גם נשים מלאות ומוכשרות יכולות למצוא את מקומן בתעשייה הזאת.


הסרט "להתאהב בגדול" הוא קומדיה רומנטית, שמתארת עבודה במגזין אופנה בשם THE LOOK. אלה (ג'ייסי אליוט) עוזרת לחברה שלה לצלם ביחד איתה בשל היותה מוכשרת בתפירה ובעיצוב אופנה.


המצב בעיתון לא משופר, שכן הוא מפסיד והבעלים של המקום שולח את בנו דרק (בנג'מין הולינסוורת') לבדוק מדוע העסק מידרדר. עורכת המגזין, קלאודיה (לורה סליטס) סבורה שהכול מתנהל כראוי ומבקשת להשאיר את המצב על כנו.


אך, האמת היא שזה אינו נכון. לכן, כאשר דרק פוגש את אלה מלאת הגוף, אך עם ביטחון עצמי גבוה, הוא מאוד מתרשם. נודע לו שהיא לא רק מייעצת לחברתה, אלא גם מעצבת בגדים מאוד מוכשרת. העניין הוא, שבגדיה מיועדים לאנשים מלאים.


אלה מאוד מאמינה בעצמה. היא אומרת לדרק, שלרוב הנשים המידות הקטנות עד למידה 44 אינם מתאימים. המידות היותר גדולות בעיצובים יפים יכולים להציל את העיתון מקריסה. צריך רק לשנות את דרך המחשבה ולשנות את הקולקציה.


דרק משתכנע שהיא צודקת ומשכנע גם את אביו רוג'ר (פול אסימברה) שיש להסתכל בצורה חיובית על גוף מלא יותר ולהכניס את העיצובים המדהימים של אלה בנוסף לקיימים. הוא מתחיל לחבב את אלה, שכן משהו בכנות שלה מהרגע שנפגשו מצא חן בעיניו. המשקל שלה לא מהווה בעייה ביחסים ביניהם. הכי חשוב הכישרון והיופי של העיצובים שהיא מייצרת. הוא רואה בה את הביטחון העצמי, שהיא מוכשרת, יפה ואדיבה ואז הוא מתחיל לסמוך עליה.


יש הרבה סרטים על תעשיית האופנה והסרט "להתאהב בגדול" קצת שונה מהם.הדגש הוא שהאדם צריך להאמין בעצמו גם אם הוא שונה. אלה הכירה בכישרונות שלה וביכולות הטובות להוציא עיצובים יפהפיים גם לאנשים מלאים יותר, ומאחר ויש חוסר בנישה הזאת בתעשיית האופנה, זה יכול להצליח.


מה שיפה בסרט הוא, שהמראה החיצוני המלא של אלה אינו מהווה בעייה. דרק רואה את הפנימיות שלה וזה מה שמוצא חן בעיניו. בעיית המשקל לא עלתה ביניהם. להיפך, זה תרם לעליית קרנו של המגזין והחזיר אותו לימי ההצלחה שלו. גם הניסיונות של קלאודיה להשאיר את המצב הקודם לא הצליחו ולבסוף גם היא מוכנה לזרום עם השינוי.




170 צפיות0 תגובות
bottom of page