ביקורת סרט: בית אידיאלי, במאי: אנדרו פלמינג, 2018
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: בית אידיאלי, במאי: אנדרו פלמינג, 2018

עודכן: 24 באוג׳ 2023

הסרט "בית אידיאלי" מראה לנו שזוג הומואים יכול לגדל ולחנך ילד באהבה גדולה והוא יכול לצאת ילד מוצלח מאוד למרות תנאי החיים הקשים שלו בעבר.


ארסמוס (סטיב קוגן) ופול (פול ראד) הם זוג הומואים ונמצאים בזוגיות אוהבת כבר 10 שנים בערך. הם חיים בבית גדול ויפה בניו מקסיקו. הזוג גם עבד ביחד, כאשר ארסמוס הוא שף מוכר וידוע ופול הוא המפיק של תוכנית הבישול שלו.


באמצע מסיבה גדול שערכו, מגיע ילד כבן 10 (ג'ק גור), עם שקית ניילון ובה יש תנ"ך ומכתב, ללא כול ציוד אחר. הילד מציג את עצמו ללא שם כנכדו של ארסמוס, והוא הבן של בנו בו, שנולד לאחר מפגש חד פעמי עם אימו. כעת בו (ג'ייק מקדורמן) כלוא בבית סוהר לאחר שהואשם בשימוש בסמים. הוא ביקש מבנו לחפש את סבו ולשהות אצלו עד שישתחרר.


התקופה הראשונה הייתה קשה מאוד. הם לא התרגלו האחד לשני. הילד היה כעסן לאורך כל הזמן. הם לא ידעו את שמו והוא לא רצה לגלות, וזה נודע להם רק לאחר ביקור בכלא אצל אביו. ארסמוס מנסה לבשל לו מטעמים, אך הוא מעוניין לאכול רק טאקו בל. הם גם ניסו לרשום אותו להית הספר, אך כששאלו לשמו הם לא ידעו מה לומר.


רק לאחר שהשם נודע, הוא מבקש שיקראו לו ביל, כי מסתבר ששמו הוא אנג'ל והוא שונא את השם. הם עושים כרצונו, וגם לוקחים אותו לאכול בטאקו בל ופול גם מביא אותו לבית הספר בכול יום ומכין לו ארוחת עשר.


לביל יש בעיות במציאת חברים בבית הספר והמנהלת אף קוראת להם להעיר על כך ומראה כי הוא עומד לבדו בהפסקה. הם מחליטים לעשות מסיבה לכול הילדים וההורים, שיוצאת מאוד מוצלחת. המסיבה מובילה להזמנה שלהם למסיבות של ילדים אחרים וביל מוצא את מקומו.


מגיעה אליהם בחורה מהרווחה בשם מליסה (אליסון פיל), וביל מראה לה את אוסף קלטות הפורנו הענק שנמצא אצלם. היא גם מבקשת מהם שיאכל פחות ג'אנק פוד ויותר אוכל מבושל. אכן, כאשר היא מגיעה שוב, הם מראים לה שקיימו כול מה שביקשה.


הזוג והילד מתרגלים האחד לשני, עד שאביו בו משתחרר מהכלא והוא מודיע להם שהגיע לקחת את ביל למדינה אחרת. הם מארחים אותו, אך בלילה הוא לוקח את ביל והם בורחים.


כתוצאה מכך פול וארסמוס רבים ופול אומר שיעזוב אותו וייסע לניו יורק. ארסמוס בהתחלה לא קולט, אך כאשר פול עוזב, הוא קופץ לפני המכונית ומתחנן שלא יעזוב אותו. פול מחליט להמשיך בדרכו, אך כשמגיע לשדה התעופה הוא חוזר לארסמוס.


בינתיים ביל ואביו מתחילים לנסוע ובו גם שותה תוך כדי נהיגה, עד שמאבד את השליטה על הרכב ועושה תאונה. ביל נפצע ובו חוזר לכלא. יש דיון בבית המשפט על המשמורת לביל והם זוכים במשמורת. הוא יוצא מבית החולים ישר אל סבו ופול.


סרט חמוד עם הומור ואהבה גדול ללהט"בים. הדעות הקדומות יורדות כאשר החשיבות של טובת הילד עולה על דברים אחרים. הם מסיימים כמשפחה אוהבת.




12 צפיות0 תגובות
bottom of page