ביקורת סדרה: שעת השטן, יוצר: טום מורן, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: שעת השטן, יוצר: טום מורן, 2022

האלווין זו השעה השמחה של כל הקונספירציות, השדים והסדרות עם הרעיונות המקוריים. הסדרה "שעת השטן" היא עוד סדרה על קשר עם השטן, דיבוקים ושאר דברים, שהופכים את חובבי האימה מאושרים.


הפעם מדובר על עובדת סוציאלית בשם לוסי (ג'סיקה ריין), שמתעוררת בשעה 3:33, בדיוק שעתו של השטן, כי אם נעשה חישוב נגיע ל- 666. כמובן שזה לא מקרי, היא גם מערבבת את הקוקטייל עם הבזקים, תחושת סכיזופרניה, ובנוסף - הבן שלה (בנג'מין צ'יברס) עם מבט מקריפ של שטן ועוד דברים מפחידים.


אם זה לא מספיק, אז סדרת רציחות מתעוררת בעיירה וחוקר אותה שוטר חתיך, גדעון (פיטר קאפאלדי), שהחשד שלו מגיע למחוזות העל טבעי. אז הגיבורה שלנו מתחילה להיות מעורבת בפרשה וזה מוביל אותה למקומות שהיא לא רוצה להיות בהם.


הסדרה "שעת השטן" היא סדרת מתח סבירה, עם הרבה סצנות ברוטליות, טוויסטים מסתוריים ואפקטים מבהילים ומקפיצים. יש בה אקשן טוב, משחק נחמד, אבל הכל די צפוי ומאוד לא מקורי ונלקח מעשרות סדרות אימה, שכבר נצפו בעשרות האלווין קודמים.


הסרט "שעת השטן" עם רעיון מעניין, אך ביצוע פחות מוצלח. האם זה שווה צפייה? כן, ללא ציפיות גבוהות מדי, עבור העברת זמן כאשר רוצים לפחד קצת.




ראה גם:

הסרט אור השטן

bottom of page