ביקורת סדרה: רוצח המספריים, נטפליקס, עונה ארבע, 2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: רוצח המספריים, נטפליקס, עונה ארבע, 2023

למרות שיש קהילה הולכת וגדלה של חובבי אנימה, שחלקם מבוגרים, עדיין הסגנון נמצא בשוליים. נטפליקס משקיעה כסף רב, כדי לקדם את הסדרות והסרטים הללו. חלק מהסיבות מוסבר שהן הרבה יותר זולות להפקה משחקנים חיים.


הסדרה "רוצח המספריים" היא סדרה במנדרינית (שפה שנהוגה בחלקים מסין), שיש בה שילוב די מוזר בין ילדותיות לתכנים אלימים ובוטים. לעיניים מערביות זה יכול להיות מוזר או אפילו ביזארי, אבל יש ענפים שלמים במזרח שאוהבים ומעריצים את הסגנון.


הסדרה "רוצח המספריים" עוקבת אחרי שבע, בחור צעיר שהמדריך שלו היא ציפור והחלום שלו הוא להיות מתנקש. הוא משתמש במספרה ככיסוי לפעילות שלו והוא מנסה בלי הפסקה להתקבל לארגוני המאפיה החזקים. הניסיון להוכיח את עצמו כל הזמן מזמין לו צרות והרבה מאוד היתקלויות עם לוחמים מיומנים.

כל פרק בסדרה "רוצח המספריים" הוא פחות מעשרים דקות ואין כל כך קשר ביניהם. יש כבר עונה רביעית והיא נחשבת לדי פופולרית במקומות רבים בעולם.


מי שסולד מהסגנון, יכול להנות מהאסתטיקה וההומור שיש במזרח, שהוא מאוד שונה ממה שאנחנו מכירים. הסדרה "רוצח המספריים" היא סדרה חמודה שצריך זמן להתרגל אליה. לא כולם יצליחו לעכל אותה, אבל אלו שכן, ירוויחו מסע אנתרופולוגי ורגשי די מתגמל.



bottom of page