ביקורת סדרת אנימציה: משטרת פרדייס, נטפליקס, יוצרים: רוג'ר בלאק, וואקו אוגווין, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרת אנימציה: משטרת פרדייס, נטפליקס, יוצרים: רוג'ר בלאק, וואקו אוגווין, 2022

למרות שבישראל סדרות אנימציה מופרעות פחות מצליחות, בארצות הברית הן חלק מהמיינסטרים. הן מופרעות, לא דופקות חשבון וקיצוניות יותר מכל קומדיה אחרת עם שחקנים בשר ודם.


הסדרה "משטרת פרדייס" מתעללת במשטרה עם בדיחות ארסיות במיוחד, שעוקבות אחרי קבוצת שוטרים גרועה ביותר בעיירה מטורפת לא פחות.


הדמויות הן קריקטורות של כל מה שמקולקל בתרבות האמריקאית. שוטר עליז, שחובב דונאטס ואפרו אמריקאים, שמסוגלים רק לדבר על כדורסל. הדמות הראשית היא קווין, שרוצה להיות כמו אביו השוטר, אבל הוא לא מצפה עד כמה התחנה היא הזויה ולא מוצלחת.


האנימציה היא בסגנון של הרבה קומדיות מונפשות אחרות, אבל כל כך קיצונית, שלפעמים תרגישו רע עם עצמכם שאתם צוחקים. החל מבדיחות על שמנים ונכים ועד כל מה שהוא פוליטיקלי קורקט. הדמויות עוברות התעללות ולא ממש חסים עליהם, אבל זה בסדר, זה לא מפריע להם.

בסדרה "משטרת פרדייס" קשה להתחבר לדמויות בגלל שהן כל כך מטופשות, אבל זה גם סוד הכוח של הסדרה - היא לא דופקת חשבון. אין ממש קו עלילה מרכזי, אלא המון בדיחות, שמתחברות לכדי פרק עם המון קווים שונים, שלא ממש קשורים אחד לשני. חלק מהבדיחות ממש מטופשות, אחרות יותר מוצלחות ולכן זו סדרה לאנשים שאוהבים הומור קיצוני ללא פשרות. אחרים יאבדו עניין מהר מהצפוי.



bottom of page