ביקורת סדרה: הריזורט, יוצר: אנדי סיירה, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: הריזורט, יוצר: אנדי סיירה, 2022

לאחרונה יש טרנד לוהט בעקבות הסדרה "הלוטוס הלבן" על סדרות בבתי מלון, ואכן, הסדרה החדשה "הריזורט" ממשיכה את המגמה.


הסדרה "הריזורט" עוקבת אחרי זוג, אמה (כריסטין מיליאוטי) ונוח (וויליאם ג'קסון הארפר), שבוחר לבלות את חופשתם במקסיקו, לאחר שהניצוץ נעדר מחיי הנישואים שלהם. מה שמניע את העלילה הוא מכשיר טלפון שאבד, שהיה שייך לסאם, צעיר שהלך לאיבוד לפני 15 שנה. מוסיפים לכך גופה שנשטפת לחוף וצעירה מסתורית, ומקבלים דרמת מתח משובחת.


הסדרה "הריזורט" נעה מן העבר אל העתיד וההיפך, כאשר היא מנסה לגלות את נסיבות מותו של סאם, כך שהיא מדלגת בין ז'אנרים שונים בהצטיינות.


למרות שנוטים לשייך לסדרה "הריזורט" טון קליל, היא דווקא האפלה ומותחת מכולן. זה לא אומר שהיא לא מצחיקה, יש בה הומור ציני ונשכני, שלא מרחם על הדמויות. תוסיפו לכך כתיבה חכמה ומדויקת בנוסף לדמויות מעניינות ואפילו מעט קריקטוריות, ותקבלו סדרה לא רעה בכלל.


יש גם הרבה עיסוק בזוגיות ומיאוס כללי שניתן להרגיש אחרי שנים שנמצאים ביחד, כך שיש שילוב מצוין של הרבה מאוד ז'אנרים מקבילים.


למרות שהיא נראית כמו הרבה מאוד דברים שכבר ראינו, הסדרה "הריזורט" מצליחה להיות מקורית ומעניינת בזכות עצמה. למרות ההיצע העצום של הסדרות, עדיין יש מקום למעט מקוריות וגם הומור, והסדרה "הריזורט" בהחלט מצליחה להתבלט בעולם, שבו יש הרבה מאוד מה לראות בסטרימינג.


ראה גם:

bottom of page