ביקורת סדרה: מהפך במוטל, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: מהפך במוטל, 2021


הסדרה "מהפך במוטל" היא סדרת ריאליטי שמגיעה מקנדה. משנת 2020 החליטו שתי חברות טובות שרה ואפריל, שמוטל אחד כבר היה בבעלותן, לרכוש מוטל ישן באונטריו, קנדה, במקום שנקרא סאובל ביץ', לשפץ אותו ולהפוך אותו למוטל השני שלהן.הן מצרפות אליהן את קורטני כדי שתשמש כמנהלת פרויקטים.

התקופה היא של תחילת הקורונה, כאשר עדיין לא היו מודעים לעוצמה של המגפה. הן נטלו סיכון גבוה בפרויקט הזה. היה להן ידע קודם מהמלון הראשון, אך הן נעזרו גם בעזרה מקצועית. היה להן סכום מסוים לפרויקט ולכל חלק שלו. בשל הקורונה הן נאלצו לשנות את תוכניותיהן ואף להפחית בהוצאות.

הן הגיעו למקום בזמן החורף, הכול היה מכוסה בשלג והיו רק מספר חודשים לעבוד ולפתוח את המוטל בקיץ, כי הוא עונתי. העיירה פעילה רק בקיץ ובחורף כמעט ריקה.

המוטל היה מאוד מוזנח אחרי שנים רבות שלא פעל. הן החליטו לרהט ולבנות אותו בסגנון הרטרו. הרבה רהיטים, חפצי נוי ועוד מצאו בחנויות באיזור, והדבר מאוד עזר להן. היו הרבה התלבטויות לגבי הצבעים, המראה והגימור, אך הן מתגברות על הבעיות בעזרת חשיבה מקורית וסיעור מוחות.

בסופו של דבר, אחרי בעיות גם כספיות וגם לוגיסטיות, המלון הושלם, כולל בריכת השחייה והמסעדה עם המסעדנים ששכרו. יום הפתיחה היה יום שמשי ונעים, האורחים נהנו מאוד והכול עבד ותקתק כמו שצריך. למחרת שרה ואפריל וגם קורטני היו מאושרות ומלאות רצון למצוא עוד מלון מוזנח, לשפצו ולהפוך את המלונות שלהן לרשת.

הסדרה מראה שאפשר להגשים חלומות עם הרבה דמיון, אורך רוח, עזרה מהזולת וכישרון גדול.





bottom of page