ביקורת סדרה: ד"ר רוזווד, יוצר: טוד הארטאן, 2015 - 2017
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: ד"ר רוזווד, יוצר: טוד הארטאן, 2015 - 2017

סדרות רבות מציפות אותנו על רופאים ורופאות מסוגים שונים, ביניהם פתולוגים מומחים. בשל מומחיותיהם המיוחדות הם מסוגלים לגלות באמצעות הגופות מה שמומחי המשטרה לא רואים. הרבה שילובים נוצרו בין פתולוגים לשוטרים, שיחד פותרים תעלומות, שנראות מסובכות מאוד וכמעט בלתי ניתנות למציאת האמת ולפיתרון הנכון ולגילוי הפושעים האמיתיים.


אחת מהסדרות הייתה "ד"ר רוזווד", שנמשכה לאורך 2 עונות בלבד. סדרה מרתקת ומעניינת על פתולוג מוחצן בשם ד"ר ביומונט רוזווד (מוריס ערמון). יש לו מרפאה פרטית בה הוא מנתח את הגופות מגלה תגליות שונות. הוא מומחה גדול, ואפילו מרגל בלבד של אדם שהתגלתה, הוא מסיק מסקנות נכונות.


עם ד"ר רוזווד עובדות במעבדה אחותו פיפי רוזווד (גבריאל דניס) ות זוגה טארה מילי איזיקוף (אנה קונקל), שעוזרות לו ואף מוצאות דברים על הגופות בעצמן. מי שמצטרפת אליהן, למרות שהיא מנהל בית ספר, היא אימו של ד"ר רוזווד - דונה (לוריין טוסיינט). ד"ר רוזווד חולה מאוד ויש לו בעיות עם ליבו מאחר שנולד פג עם הרבה סיבוכים. אימו האוהבת דואגת לו מאוד, אך הוא היה מועמד להשתלת לב והסיר את עצמו מהרשימה.


איתם עובדים אנשי המשטרה, ובראשם הבלשית אנליז וילה (ג'ינה ליי אורטיז) וגם הבלש אירה הורנשטוק (דומניק לומברדוצי). וילה ורוזווד נמשכים האחד לשנייה ופותרים בעיות סבוכות, שנראות חסרות פתרון.


הסדרה מרתקת ומעניינת בדיסני פלוס. אמנם כבר הסתיימה לפני מספר שנים, אך עדיין מרתקת מעניינת מאוד. כול הפרקים נמצאים וניתנים לצפייה.


ראה גם:




bottom of page