top of page
פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

דריה מוסנזון ולהקתה מגיעים לבית הקונפדרציה

יום חמישי, 15.6.23, 20:30, בית הקונפדרציה בירושלים


דריה מוסנזון הוכשרה כפסנתרנית קלאסית, אבל בגיל 25 הכירה את המוזיקה של מרוקו ואלג'יריה, התאהבה בה והחליטה להתמחות בה. מאז הספיקה דריה להופיע מספר פעמים במרוקו, ליצור שיתוף פעולה עם הזמרת ריימונד אבוקסיס ולהיות אחת מעשר נציגות ונציגים ישראלים בפסטיבל החשיפה הבינלאומי וומקס. בקיץ הקרוב תוציא אלבום ראשון ותצא למספר טורים באירופה.

במהלך הסגרים בתקופת הקורונה מצאה עצמה דריה מנגנת לבדה, כשהיא מפתחת דרכים לנגן את הלחנים והמקצבים האופייניים לתזמורות של מוזיקה אנדלוסית בפסנתר סולו. המופע שלה אכן החל כמופע סולו: תזמורת אנדלוסית בפסנתר אחד.

המופע של דריה בבית הקונפדרציה בירושלים, בניהולו של אפי בניה, יתקיים בגרסת טריו, עם נגן העוד שרלי סבח ונגן כלי ההקשה הלל אמסלם. המופע מציג עיבודים ליצירותיהם של אמנים יהודים יוצאי מרוקו ואלג'יריה כגון מוריס אלמדיוני, ריימונד אבוקסיס ואלברט סוויסה. בנוסף משלב המופע מוזיקה מקורית שדריה כתבה בהשראת המוזיקה האנדלוסית, עם השפעות של המוזיקה שניגנה מילדותה ועד היום. מוסנזון מוסיפה במהלך המופע הסברים וסיפורים הקשורים למוזיקה האנדלוסית ולאמנים שיצרו מוזיקה זו.

עם דריה מנגנים שניים מהנגנים המובילים בתחומם בארץ: שרלי סבח, נגן עוד וזמר (אנסמבל שם טוב לוי, ארקדי דוכין, דודו ד'אור) והלל אמסלם, נגן כלי הקשה (עמיר בניון, מוריס אל מדיוני, התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד).

המופע מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט, מנהל התרבות ועיריית ירושלים, האגף לתרבות


מחיר כרטיס: 70 שקלים

רכישת כרטיסים: בימות 6226*

למידע נוסף:

"בית הקונפדרציה" בפייסבוק

אתר בית הקונפדרציה:

טל' 02-5399360, שלוחה 5


קרדיט:

דריה מוסנזון ולהקתה, צילום: רונן גולדמן


11 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page