ביקורת סרט: מתה לאהוב, בימאי: הרמן חימנז, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: מתה לאהוב, בימאי: הרמן חימנז, 2021

בימינו רוב ההיכרויות נעשות דרך אפליקציות. הרבה דובר על כך שאנשים לא אומרים את האמת כולה ואינם ישרים בתיאור עצמי, אלא רק בחלק מהדברים הכתובים עליהם.

הקומדיה "מתה לאהוב" עוסקת בנושא הזה. עיתונאית בשם נטלי באואר (נינה דוברב), בחורה נאה, מתגוררת בלוס אנג'לס, אך עדיין לא הצליחה למצוא לה בן זוג. היא כותבת את חוויותיה על האנשים שהכירה דרך אפליקציות ההיכרויות. נטלי מצאה באפליקציה בחור, איתו התכתבה רבות, שנראה בתמונות גם גבר נאה וגם השיחות ביניהם זורמות והחשיבה שלהם דומה. היא כל כך מתלהבת ממנו, שמחליטה להגיע אליו לניו יורק בהפתעה וללא ידיעתו. חברתה מזהירה אותה, שיש הטעיות בהיכרויות, אבל היא מתעקשת.

כאשר מגיעה למקום, מקבלים אותה בשמחה ובחיבה. היא שמה לב, שהסבתא והאב סינים והאימא - אמריקנית. הבחור עדיין לא הגיע. להפתעתה הרבה, ג'וש (ג'ימי או. יאנג) מתגלה כבחור סיני, ובכלל לא דומה לתמונה ששם באפליקציה. התמונה היא של חברו הטוב - טאג (דארן בארנט).

ג'וש מתגלה כבחור נחמד וכייפי, ומאחר שהוא רוצה לכפר על מה שעולל, הוא מחליט לעזור לנטלי להשיג את טאג. הם עוברים ביחד תקופה, בה יש ביניהם לימוד משותף ותובנות שעוזרות להם להבין דברים, שקודם ראו אותם אחרת. ג'וש לומד לומר את האמת ולהפסיק להתבייש בעצמו, ביחוד מול אחיו החתיך והמלא בביטחון עצמי, שדורש תשומת לב רק לעצמו. נטלי לומדת שהמראה החיצוני פחות חשוב מאופי והתנהגות וכימיה בין אנשים. היא אפילו שוקלת להפסיק להיות עיתונאית רכילותית ולהתחיל להתמקד בנושאים חשובים יותר.

נטלי מבקשת לעזוב ולחזור ללוס אנג'לס, אך מתעשתת וקולטת שאמנם תמונתו של ג'וש הוחלפה, אך הוא בחור מעולה, הם חושבים באותו הראש ויש לו משפחה מקסימה. היא חוזרת אליו והם הופכים לזוג.

הסרט מראה כמה האפליקציות הפופולאריות הללו עלולות להטעות. חשוב מה שיש בקנקן יותר מאשר איך הוא נראה בצורה חיצונית.


ראה גם:







bottom of page