סינמטק תל-אביב : חוגגים קיץ עם כל המשפחה - לוח הקרנות
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

סינמטק תל-אביב : חוגגים קיץ עם כל המשפחה - לוח הקרנות

(מסודר לפי תאריכים)

לאורך כל החודש יוקרן הסרט החדש של אולפני יוניברסל:



רובי נגד הזרם Iלגילאי 6+

רובי גילמן המתוקה והמוזרה בת ה-16 נואשת להשתלב בתיכון "אושנסייד", אבל היא מרגישה שהיא בלתי-נראית. היא מלמדת מתמטיקה את הבחור שבו היא מאוהבת והיא נמנעת מלהסתובב עם הילדים המגניבים בחוף, כי אמהּ המגוננת יתר-על-המידה אסרה על רובי להיכנס אי-פעם לתוך המים. אך כשהיא מפרה את הכלל הראשון שאמה הציבה לה, רובי מגלה שהיא צאצאית ישירה של מלכות קראקן לוחמות ושהיא נועדה לרשת את הכתר מסבתהּ המפקדת המלכה-הלוחמת של שבעת הימים. הקראקן נשבעו להגן על האוקיינוסים של העולם מפני בנות הים הצמאות לכוח, אשר נלחמות בקראקן במשך עידנים. יש בעיה אחת גדולה: הנערה החדשה, היפהפה והפופולרית בתיכון, צ'לסי - היא לא רק יפה, אלא גם בת ים. רובי תצטרך להכיר במי שהיא, ולהגן על אהוביה.



8.7 – 17.7

פו הדב: ההרפתקה הגדולה ביותר I גילאי 2-5 ביום האחרון של חופשת הקיץ אין לכריסטופר רובין את האומץ לספר לפו שהוא הולך לבית ספר. במקום, הוא כותב פתק, שפו וחבריו שוגים בהבנתו. תוך מחשבה שחברם האהוב אבד ונמצא בצרה, פו, חזרזיר, טיגר וארנבי יוצאים להרפתקה הגדולה ביותר שידעו מימיהם- למצוא את כריסטופר רובין.


מרי פופינס I גילאי 8+

יום בהיר אחד מרי פופינס נוחתת בפתח דלתם של בנקאי עשיר המגדל שני ילדים מפונקים. בעזרת המון חום, אהבה, קסמים ועולם מצויר היא תלמד את בני המשפחה לאהוב ולתמוך אחד בשני.


15.7

טרמפ על מטאטא+הלוויתן והשבלול | לגילאי 2-5

שני סרטים מקסימים על פי ספריה של ג'וליה דונלדסון טרמפ על מטאטא מכשפה וחתול יוצאים לטיול- כך מתחיל לו מסע קסום ומופלא ועמוס בשלל הרפתקאות, במהלכו לומדים השניים כי אין דבר יקר יותר מחבר טוב ונאמן. הלוויתן והשבלול שבלול קטן ונועז השואף לטייל מסביב לעולם שולח הודעה: ‘דרושה הסעה מסביב לעולם’. הקריאה שלו נענית על ידי הלוויתן גדול הסנפיר אפור-כחול ויחד הם יוצאים לדרך. הלוויתן והשבלול מגלים במסע שלהם הרים גבוהים, קרחונים מתנשאים, חול זהוב וארצות רחוקות. אבל הסיפור מסתבך כשהלוויתן מתבלבל בדרך ומוצא את עצמו מוטל על החול בלי מים. האם השבלול הקטן יצלח להציל את הלוויתן? האם הוא יצליח לחזור הביתה?


חנות קטנה ומטריפה | הקרנה+מפגש עם ישיב כהן | לגילאי 12+ אין כמעט סרט שאין בו מוזיקה, אבל יש סרטים שהמוזיקה זורמת בעורקיהם. יש סרטים על מוזיקאים, יש מחזות זמר, יש סרטי ריקודים וגם סתם סרטים שנעים לפי הקצב. אפילו סרטי אנימציה מוזיקליים יש. במפגש נכיר לילדים כמה מהסרטים המוזיקליים הגדולים ביותר ונתבונן בקסם החד פעמי שנוצר כשמשלבים קולנוע ומוזיקה. על הסרט: קומדיית אימה מוזיקלית קאלטית אדירה! עיבוד למחזמר הבימתי שבעצמו היה עיבוד לבי-מובי הקלאסי של רוג'ר קורמן. חנון יתום בשם סימור מקבל עבודה בחנות פרחים מקרטעת. הוא עסוק במילוי משימותיו המשמימות ובחלומות על העוזרת הבלונדינית בחנות, אודרי. יום אחד, לאחר שקיעת החמה, מגלה סימור צמח מוזר, קונה אותו וקורא לו אודרי. עד מהרה הוא מגלה שמדובר בצמח רעבתן הזקוק לבשר אדם על מנת להשביעו. אורך האירוע כ140 דק'


19.8

אנקנטו | סינג-א-לונג מועדון הקאלט של דיסני מציג הקרנה מיוחדת לילדי הסינמטק ואף מומלץ לשיר ולרקוד את כל השירים! סיפורה של משפחה יוצאת דופן, משפחת מדריגל המתגוררת בהרי קולומביה, בבית קסום בעיירה מופלאה בשם “אנקאנטו”. הקסם של אנקאנטו בירך כל ילד במשפחת מדריגל במתנה יוצאת דופן, מכוח על אנושי ועד כוחות ריפוי, כל הילדים פרט לילדה אחת, מיראבל. אך כאשר היא מגלה שהקסם העוטף את אנקאנטו בסכנה, מיראבל מחליטה שהיא, בת משפחת מדריגל היחידה ללא כוחות על, עשויה להיות התקווה האחרונה של משפחתה המופלאה. פסקול הסרט המקורי הולחן ע”י זוכה האוסקר, האמי והטוני לין מנואל מירנדה.


22.7

הופ! בסינמטק – יום הסבתא והסבא I גילאי 2+

לכבוד יום הסבתות הבינלאומי שחל ב 23.7 - אנו מזמינים אתכם לבילוי מהנה עם סבתא וגם סבא בהקרנה מיוחדת של ערוץ הופ! בסינמטק ת"א!

ביחד נשחק, נרקוד, נשיר ונטייל.

הקרנה מיוחדת של ספיישל תכני מקור של ערוץ הופ! שכולה תכנים עם סבא וסבתא:) : סבא טוביה, גיבורי החודש עם מיקי קם, ציפי שביט מתוך חנן הגנן וחברים ועוד..

אז קחו את הנכדים ובאו להנות איתנו!


שיר אשיר בגשם | לגילאי 12+

בוודאי המיוזיקל הטוב בכל הזמנים, וללא ספק אחד מהסרטים הנפלאים שנוצרו. מהתלה קומית מעולה המתרחשת על קו התפר שבין הראינוע לקולנוע המדבר. לתוך העלילה הזו, שעוסקת בניסיון למצוא את הנערה שתדובב כוכבת ראינוע בעלת קול חורק במיוחד, מולחמים כמה שירים קלאסיים (כולל "שיר אשיר בגשם"). זהו ללא ספק המיוזיקל השלם ביותר – שילוב נדיר בין התפתחות עלילתית מלאה ומרגשת לבין קטעי מוסיקה ומחול סוחפים, פשוט בלתי נשכחים.


29.7

פיצי פיצי - היום האחרון של הסתיו | לגילאי 2-5 הציפור הקטנה והדבורים: על עץ המייפל יושבת ציפור ונהנת מהפרחים, זמזום טורדני מפריע את מנוחתה. היום האחרון של הסתיו: לקראת המרוץ הגדול חיות היער אוספות חלקי אופניים כדי לבנות להם כלי נסיעה. דיו: זה לא קל לשמור על הבית נקי, גם אם יש לך 8 זרועות. שלוק: כל המשפחה מתקשה עם איך שסבתא שותה מרק, למזלה לנכד שלה יש רעיון לפתרון. זכוכית מגדלת: אווה עוברת לבית חדש, בעזרת זכוכית המגדלת שלה גם הדירה הריקה הופכת למקום קסום. שבלול מצייר: מה קורה כאשר מערבבים צבעים? שני שבלולים בודקים את כל האפשרויות. סקאבו: סקאבו מאבד את חברו הטוב ויוצא למסע למצוא לו חבר חדש.


אנני I לגילאי 10+

המיוזיקל המקסים שביים ג’ון יוסטון סביב הקומיקס על הילדה הג’ינג’ית היתומה, אנני. מבין כל עמיתותיה המסכנות מבית היתומים המפלצתי של מיס האניגן, השדה האדמונית היא שנבחרת לבלות תקופה קצרה בביתו של מולטי מיליונר עם קשרים בבית הלבן. איל הממון לא שבע רצון מנוכחותה (זה לא היה הרעיון שלו מלכתחילה), אך לומד, תוך ימים מספר, לאהוב אותה עד אין קץ. או אז הוא מחליט לעזור לה למצוא את הוריה האמיתיים. בינתיים, מיס האניגן ואחיה רוסטר זוממים מזימות. כולל את השיר המפעים Tomorrow.


קרדיט:

מתוך הסרט "מאווקה" באדיבות רד קייפ


6 צפיות0 תגובות
bottom of page