סינמטק תל-אביב בתוכנית מיוחדת : חוגגים קיץ עם כל המשפחה
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

סינמטק תל-אביב בתוכנית מיוחדת : חוגגים קיץ עם כל המשפחה

משחק קולנועי חווייתי לכל המשפחה ולאחריו הקרנת טרום בכורה של הסרט 'מאווקה'

סדנאות סטוריבורד וסטופ מושן

הקרנות סרטים בישיבה על 'פופים' ועוד .

יולי – אוגוסט 2023


הקיץ הגיע ואתו החום הגדול אבל גם זמן בילוי של איכות עם הילדים, ומה מתאים יותר מלהיסחף באולם הממוזג אל עולמות מרתקים המתרחשים על המסך הגדול?


כחלק חגיגות שנת ה 50 להיווסדו של סינמטק תל-אביב ושלל האירועים הייחודיים הנערכים לכבודו יקיים הסינמטק בחודשי הקיץ – יולי, אוגוסט 2023 תוכנית מיוחדת, מגוונת ועשירה של סרטים, מפגשים ופעילות לילדים בכל הגילאים.


אירוע מיוחד שיתקיים לכל המשפחה הוא משחק קולנועי חוויתי ומפתיע במתחם סינמטק תל-אביב שיתקיים בתאריכים 22.7 וב 19.8 בו יידרשו המשתתפים לחדד את החושים והמחשבה, לעקוב אחרי כל הרמזים ולפתור תעלומה מסתורית וגורלית בעולם הקולנוע.


כל משפחה תקבל ערכת חידות ורשימת חשודים מעולם הקולנוע שיובילו אותם לפיצוח התעלומה שבסיומה יגיעו לצפות בסרט בטרום-בכורה שאף אחד עוד לא ראה של 'מאווקה' .

'מאווקה', אגדה אוקראינית יפיפייה על הקסם שיש בטבע והקסם שיש באהבה. מאווקה היא נימפת היער, יעודה העיקרי הוא להגן על היער ועל ליבו – מקורות החיים עצמם – מפני כל הסביבה, כולל אנשים אך תפקידה החשוב עומד במבחן כאשר היא מתאהבת בלוקאש, בן אנוש ומוסיקאי מוכשר. כעת היא עומדת בפני החלטה- האם להגן על ליבה ועל היער מאלו המאיימים לפגוע בו, ולוותר על אהבתה ללוקאש, או שאולי יש דרך להציל גם את היער וגם את אהבתה .


9:45 התכנסות בלובי הסינמטק ,

10:00 חלוקת ערכות ויציאה למשימה ,

11:00 צפייה בסרט "מאווקה" .


מחיר : 40 ₪ למשתתף , 28 ₪ למחזיקי דיגיתל . להרשמה 6876*

כמו כן, יקיים הסינמטק במהלך חודשי הקיץ סדנאות קיץ המיועדות לילדים ולנוער


סדנת סטוריבורד הכוללת שלושה מפגשים ובה ילמדו המשתתפים בניית סיפור בתמונות, סודות העריכה של התחלה – אמצע – וסוף (16, 27 ביולי בין השעות 16:30 – 17:30 מיועדת לגילאי 9-6)


סדנת סטופ מושן ליצירת קליפ מוסיקלי בטכניקת סטופ מושן והכנת סרטון למזכרת . הסדנא כוללת שלושה מפגשים שיתקיימו בתאריכים 6, 9, ו 23 ביולי בין השעות 18:00 – 19:00 ומיועדת לגילאי 13-9)


עוד יתקיימו בשבת בבוקר הקרנות סרטים לכל המשפחה


הסרט הראשון שלי – סרטים לגיל הרך מגילאי 2+ : 'פו הדב: ההרפתקה הגדולה ביותר', 'טרמפ על מטאטא' + 'הלוויתן והשבלול' , 'הופ! בסינמטק – 'יום הסבתא והסבא' , סרטי ילדים חדשים לגילאי 5+ ובשעות אחה"צ קלאסיקות לכל המשפחה .

לתוכנית המלאה ופרטים נוספים – כאן


חוגגים קיץ עם כל המשפחה בסינמטק תל-אביב

יולי – אוגוסט 2023


קרדיט:

מאווקה, באדיבות רד קייפ


18 צפיות0 תגובות
bottom of page