הרמוניה משפחתית, במאית: קארין לוקאס, 2021
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

הרמוניה משפחתית, במאית: קארין לוקאס, 2021


הסדרה "הרמוניה משפחתית" מזכירה בעלילה את הסרט המופתי "צלילי המוסיקה", שיצא בשנת 1965. המקום, השנה, המשתתפים - כול אלה שונים. אך, הנושא והרקע דומים.


העלילה מתארת זמרת קאנטרי בשם ביילי, שנמצאת במצוקה כאשר בן זוגה עזב אותה, אין לה היכן לגור והרכב בו נסעה התקלקל בדיוק מול בית חווה, והיא מחליטה להיכנס כדי לבקש עזרה. המשפחה אליה נכנסה בדיוק חיפשה מטפלת. בני המשפחה שכלו לא מזמן את אימם, ונותרו עם אביהם והם מנו 5 ילדים.


יופייה והאנרגיות הטובות שזרמו ממנה, גרמו לילדים להציע לביילי משרה של אומנת, וזאת לאחר ש-9 אומנות קודמות ברחו מהן.


בלית ברירה היא נענית לאתגר. הקשר בין המשפחה וביילי מתהדק. יש לה אהבה גדולה להעניק ואוזן קשבת ועד מהרה נוצרת כימיה בין כולם. דילן, בעל הקשרים המרובים, הופך להיות האמרגן שלה ומוצא לה עבודות ותחרויות שונות. היא מתחילה להופיע מדי פעם. ברישום לאחת התחרויות ביילי פוגשת במקרה את חברה הקודם - בון, בה היא מנצחת והקשרים ביניהם שוב מתהדקים, עד שהוא מראה את פרצופו האמיתי, כשלפני הופעה חשובה שלהם הוא בורח. אבל, בני המשפחה יוצאים לעזרתה, עולים על הבמה ומושכים אותה איתם והופכים למשפחה מזמרת...


כמובן שלאב יש ידידה אמידה בשם סאמר, שמקנאה בביילי בשל יופייה והצלחתה גם באהבת הילדים. כול ניסיונותיה להפריע נכשלים.


משתתפי הסדרה:


ביילי - קתרין מקפי - במציאות זמרת מפורסמת, שזכתה כסגנית בתוכנית הכישרונות "אמריקן איידול" לשנת 2006. בסדרה - משחקת ושרה בתפקיד הראשי כביילי - זמרת קאנטרי בתחילת דרכה, שבן זוגה נטש אותה, אין לה כסף או משפחה או מקום מגורים. היא נקלעת למקום המגורים של המשפחה ביום סוער, מוצאת חן בעיני הילדים, ומתחילה לשמש כאומנת, אחרי תשע אומנות שהם סלקו. מצליחה בעזרתם לחדש את הקריירה שלה.


בו - אדי סיבריאן - שחקן מוכר מסדרות וסרטי טלוויזיה, כמו: CSI - MIAMI, צעירים חסרי מנוח, בטי המכוערת ועוד. בסדרה משחק כאב המשפחה האלמן והנאה.


סאמר - ג'נט וורני - חברתו של בו, שיש לה תקוות רבות לגביו. היא מקנאה בביילי שגנבה ממנה את תשומת הלב.


בון - אריק בלפור - בן זוגה לשעבר של ביילי, שנטש אותה בעבר, חזר אליה ועזב שוב.


טאק - ריקרדו הורטדו - הבכור מחמשת ילדי המשפחה


ברודי - ג'יימי מרטין מאן - בנו השני בן ה-15 של בו


דילן - גריפין מקינטייר - הבן השלישי והאמרגן בן ה-12 של ביילי


קאסידי - שילה וריקו - הבת בת ה-9 - הרביעית


קלואי -פייפר בראון - בת ה-6, צעירת האחים.


הסרט הינו קומדיה מוסיקלית קלילה. נעים מאוד לצפות בסדרה, השירים יפים וגם השחקנים. מתאים למי שרוצה סרט אופטימי, קליל, מוסיקלי ומהנה.


bottom of page