גן החיות בפאפוס - קפריסין
top of page
  • יונה

גן החיות בפאפוס - קפריסין

גן החיות בפאפוס נמצא קצת רחוק יותר מהעיר, בערך 30 - 40 דקות נסיעה. הוא לא גן חיות גדול במיוחד, אך מאוד מגוון במבחר החיות שבו. יש בגן החיות שביל הליכה מרכזי ומתפצלים ממנו עוד דרכים, לפי נושאי החיות.


בגן החיות בכניסת מחלקים מפה מאוד מפורטת וברורה שמקלה על מציאת וזיהוי החיות. יש כאן המון תוכים מסוגים שונים, נחשים, כולל נחשים ארסיים. בנוסף יש ג'ירפות, סוריקטות, קנגורו, וולבי, אריות, נמרים, פילים ענקיים ועוד.


בגן החיות יש אולמות עם פינגווינים, ציפורים, יונקים וזוחלים. במרכז הגן יש גן משחקים ענק לילדים ועוד מוזיאונים נחמדים.


בכלובים מרושתים נמצא חיות כמו: ציפורים, קופים וזוחלים, ובכלובים אחרים פתוחים יותר נמצאות החיות האחרות הגדולות יותר, כמו הפילים הענקיים, הג'ירפות, האריות ועוד.


בכמה מקומות יש עמדות האכלה, וליד כלוב הפילים אפשר בקבוצות מ-5 אנשים ומעלה, להיפרד מ-10 יורו לאדם וללמוד מקרוב על חייהם. בכול מקום יש ספסלים ליד כלובי החיות השונות למנוחה ולצפייה בהם.


בגן החיות גם מופעים, שבראשם מופע הציפורים בשעות הצהריים. יש גם מוזיאונים נחמדים, שבהם אפשר לנוח לאחר השמש החמה של קפריסין.


גן החיות הוא מקום בילוי נחמד. אנחנו הזמנו הסעה שעברה בבתי המלון ואספה אנשים שהיו מעוניינים. הם אספו בערך בשעה 8.15 בבוקר וחזרה מהשעה 12.45. המחיר היה מורכב מההסעה והכניסה לגן החיות והיה ממש משתלם.


ביציאה יש חנות קטנה וחמודה שמוכרת מזכרות מהגן.


בתמונות:

חיות מגן החיות בפאפוס: קנגורו לבקן וקנגורו רגל, תוכים.



2 צפיות0 תגובות
bottom of page