ביקורת סרט: תקועים בחופשה, בימוי: פרנק קוראצ'י, 2014
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: תקועים בחופשה, בימוי: פרנק קוראצ'י, 2014

הסרט "תקועים בחופשה" יצא בשנת 2014, אך כרגע מוקרנים ביס סרטים שונים על חופשות, וביניהם גם הסרט הזה. הסרט הוא קומדיה על שני אנשים, שהגורל מפגיש ביניהם, והכעס והאיבה הופכים בסוף לאהבה.


הסרט מפגיש אותנו עם ג'ים פרידמן (אדם סנדלר), אב לשלוש בנות, שאשתו נפטרה ממחלת הסרטן והוא נשאר איתן וקשה לו. בת אחת מתבגרת ויש לה צרכים של נערות בגיל ההתבגרות, האמצעית מתגעגעת לאימן עד כדי יצירת דמות דמיונית של האם והיא משוחחת איתה ומשאירה לה מקום ישיבה ושינה. הבנות הגדולות מסופרות כמו בנים ולבושות בטרנינגים והרבה מתבלבלים וחושבים שהן לא בנות. הבת הצעירה היא ילדה קטנה ויפה, אך רואים שהיא זקוקה לאם.


לורן ריינולדס (דרו ברימור) היא גרושה שמגדלת שני בנים שמאוד קשה איתם. הם עושים מעשי קונדס ואביהם כמעט לא נמצא איתם בקשר.


גם לורן וגם ג'ים חשים בדידות ולכן יוצאים לדייט לאחר שהכירו במקרה דרך האינטרנט. הדייט היה אסון לחלוטין וחוסר התאמה מוחלט. ג'ים מתעניין בטלוויזיה יותר מאשר בלורן והוא אף שותה לה את הבירה שהזמין לה כאשר יוצאת לשירותים. הוא מזמין לה מה שהוא רוצה והרוטב חריף מאוד ולורן כמעט נחנקת מזה ואז היא עוזבת בכעס.


הפגישה הבאה ביניהם מתרחשת בסופרמרקט, כאשר ג'ים צריך תחבושות לבתו שקיבלה את המחזור ואיננו יודע מה לבחור ולורן עוזרת לו. היא קרעה לבנה תמונה מחוברת כלשהי והיא מחפשת אותה וג'ים עוזר לה למצוא. ליד הקופאית הם מובכים ושוב הפגישה מסתיימת בצורה גרועה.


בקרוב עומדת להיות חופשה ולמעשה הם לא תכננו שום דבר עם הילדים. אך במקרה ג'יין פאלמר (ונדי מקלנדון קובי), חברתה של לורן מספרת לה כי יש לה הזמנה לחופשה בדרום אפריקה עם בחור שהיא מכירה בשם דיק תיאפוליס. היא מוכנה לוותר על הכרטיס לטובת לורן. מסתבר שתיאופוליס הוא הבוס של ג'ים והוא מוותר על הכרטיסים שלו לטובתו.


כך במקרה שוב נפגשות דרכיהם בלי כוונה והם נפגשים בדרום אפריקה במלון מאוד מפואר ובאותם החדרים. בהתחלה הם מסתכסכים ביניהם וגם הילדים לא מסתדרים. אך, הבנות של ג'ים נעזרות בלורן, שנהנית מאוד סוף סוף להיות עם בנות. היא עוזרת להם לשנות תסרוקת, להתלבש אחרת והן מתאהבות בה.


גם ג'ים נקשר לבנים של לורן ועושה דברים של בנים, כמו לרכוב על יען, לשחק בייסבול בצורה נכונה ועוד. הם גם מחבבים אותו בשל תשומת הלב שהם מקבלים. גם ג'ים ולורן מבלים קצת ביחד במסג' זוגי ובארוחה שנועדה רק לשניהם והם מתאהבים, אך כשז מגיע לנשיקה, ג'ים נרתע.


בחזרה לבתיהם ג'ים מנסה להגיע לביתה של לורן עם פרחים, אך גרושה נמצא שם ומודיע לו שהחליט לחזור אליה. לכן ג'ים מתרחק, אך כאשר יש לטיילר (קייל רד סילברסטין) משחק בייסבול חשוב, אביו לא מגיע, אך ג'ים מגיע עם שלוש בנותיו והוא אף תומך בו, מרגיע ונותן הוראות ולהפתעת כולם טיילר מצליח מאוד במשחק.


זה שינה את היחס בין ג'ים ללורן והם מתנשקים ורואים שהקשר ביניהם יימשך, בייחוד שגם ילדיהם מעוניינים בהמשך הקשר ביניהם.


סרט קליל ונחמד, מצחיק לפעמים. נופים יפים של דרום אפריקה והחיות במקום. כולם משחקים טוב.






7 צפיות0 תגובות
bottom of page