ביקורת סדרה: חופים של סודות, במאים: ג'וש פאטה, ג'ונאס פאטה ושאנון בור, 2020
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: חופים של סודות, במאים: ג'וש פאטה, ג'ונאס פאטה ושאנון בור, 2020

בני נוער הם מנוע כלכלי אדיר, נאמנים למותג, קונים מוצרים, ובדרך כלל רואים את כל הפרקים ועושים שיתופים. "חופים של סודות" היא סדרה, שנראה שיצאה מפס הייצור של סדרות הנוער ולא החסירה שום קלישאה.

היא עוקבת אחרי קבוצה של בני נוער, שיוצאים למסע חיפוש אחרי אוצר חבוי בשווי של ארבע מאות מיליון דולר. יש סודות, תככים, בגידות ופושעים שדולקים אחר החבורה. בנוסף, יש גם תעלומה, האבא של הגיבור הראשי נעלם במסע אחרי האוצר.

הסדרה מלאה בבני עשרים שמגלמים תיכוניסטים, בוגרים נאי מראה. הם עושים החלטות טיפשיות שמקדמות את העלילה, אמיצים ויורים קלישאות בקצב של מכונת ירייה. הרעים מתוחכמים, אבל תמיד לא מעריכים מספיק את בני הנוער. יש אלימות, אבל היא לא ברוטאלית, בקיצור סדרת נוער קלאסית.

זו סדרה מיינסטרימית, עם כל התמהילים הנכונים. יש לנו מלחמת מעמדות בין נערים עשירים ועניים, משפחה לא מתפקדת וכמיהה לנורמאליות, נבלים מטומטמים שעושים את כל הדברים הלא נכונים. יש גם כמובן אהבה, אהבה אסורה, בגדים אופנתיים, תספורות מגניבות ונער שהוא מורד ונוטף כריזמה.

"חופים של סודות", למרות שהיא צפויה, מצליחה לרקום מכל המרכיבים הנכונים סלט טעים וקצבי. הסדרה יפה להכאיב, יש בה שילוב מנצח בין הרפתקאות, פעולה ופשע, וחלק מהשחקנים ממש מפגינים איכות של כוכבים.

אם אתם בני נוער, אתם בטח כבר מכירים את הסדרה, אם לא ואתם צעירים ברוחכם שווה לנסות.



bottom of page