ביקורת סרט: נגעת נרצחת, ביימו: דני ומייקל פיליפו, 2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: נגעת נרצחת, ביימו: דני ומייקל פיליפו, 2023

עודכן: 1 באוג׳ 2023

סרטי אימה הם אחד מהז'אנרים האהובים עליי, כיום רובם מסחריים ואלו שנמצאים מתחת לרדאר לאט תמיד מתעלים לרמה גבוהה.


הסרט "נגעת נרצחת", שעולה כעת לאקרנים הוא סרט שאמור להיות שונה. הוא זכה לשבחי המבקרים ולהקרנות בכל הפסטיבלים החשובים בעולם, כך שיש לנו כאן חומר שהוא שונה.


הסרט "נגעת נרצחת" עדיין ברוטאלי ומלא בהקפצות, לא בהכרח לקהל מדמם שפוקד את הסינמטקים. אלא סרט מעט יותר עמוק, שחוקר את מהות הטראומה והשפעתה העמוקה על האדם. עדיין איברים מתעופפים כאן, אבל לפחות בטוב טעם.


העלילה של הסרט "נגעת נרצחת" עוקבת אחר מיה (סופי ווילד), תלמידה שנאלצה לחוות מוות של קרובת משפחה. היא חוברת לנערי שוליים, שמתקשרים עם העולם הבא באמצעות יד מסתורית.


מי שמכיר קצת את חוקי סרטי האימה, התעסקות עם כוחות דמוניים בדרך כלל לא מובילה לדברים טובים. היד פותחת פורטל לישות זדונית, שהגיעה מהעולם הבא והשתלטה על אחד מהמשתתפים בקטע ממש מגעיל וברוטאלי. אם שרדתם את החלק הזה, אז בשורות טובות, החלק השני אפילו יותר אלים.


הסרט "נגעת נרצחת" מלא בביקורת על בני נוער, משום שכל המקרים המחרידים מועלים לרשת. על דור שבמקום להתמודד בכובד ראש עם המציאות מעלה אין סוף סרטונים ושטויות לרשת ומקהה את חושיו מפני המציאות. אולם גם מי שסתם מחפש לפחד ולראות אנשים מבותרים בטוב טעם יכול לראות את נגעת רצחת, כך שהוא פונה לקשת רחבה יחסית של חובבי גועל.



32 צפיות0 תגובות
bottom of page