ביקורת סרט: חתונה ממבט שני, בימוי: דיוויד וויבר, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: חתונה ממבט שני, בימוי: דיוויד וויבר, 2022

עודכן: 5 בנוב׳ 2023

הסרט "חתונה ממבט שני" הוא סרט רומנטי על בחורה בשם אבי (אמנדה שול), שעומדת להינשא לבחיר ליבה אדוארד (זאק סנטיאגו). היא מנהלת מצליחה בחברה רצינית ולקראת חתונתה הקרבה היא מבקשת מהעוזר שלה להשיג את מסמכי הגירושין מנישואיה הקצרים בני החודש כשהייתה בת 18 בלבד ומאז חלפו עשרים שנה.


לאחר בירורו מסתבר, כי אין מסמכים כאלה ועליה לנסוע לעיירת מולדתה כדי להשיגם. היא נוסעת ומקווה לסיים במהירות את העניינים. אבל אז היא פוגשת את לוק (ברנן אליוט) והיא חותמת על המסמכים בבית המשפט, כאשר הוא משתהה ודוחה את חתימתו.


בינתיים הם נפגשים ומתחילים לבלות יחד במקומות שבילו בעבר. הם מגיעים לגן השעשועים ורוכבים על הקרוסלה, אוכלים ביחד בבית הקפה הקטן בעיירה, מבלים באירוע שהיה בעיירה, כאשר לוק מלמד ילדים ציור והיא עוזרת לו ועוד.


אבי נזכרת בעבר וכיצד לוק היה אהבתה הגדולה והראשונה. אימה אמילי (מרי בת' מנינג) מספרת לה כי היא אשמה בכך שהיא ולוק נפרדו. עשרים שנה היא נשאה את הסוד הגדול. אבי התקבלה ללימודים ואמילי חששה כי נישואיה יפריעו להתקדמותה בחיים ובקשה מלוק שיפרדו. הוא הסכים ולכן הפסיק את נישואיהם בני החודש. אבל, עורך הדין שלהם שכח למסור את המסמכים ובינתיים נפטר וכעת יש לחדש את הכול.


הקשרים בין לוק לאבי מתהדקים עקב הזכרונות מהעבר וגם מגילוי הסוד של אימה, שמסתבר שלוק עשה את רצונה בשל רצונו את טובתה של אבי. במסיבה בעיירה לוק ואבי רוקדים ואז מגיע אדוארד, שחש כי לוק ואבי נמשכים האחד לשנייה ומשוחח עם אבי. היא מחזירה לו את טבעת האירוסין ובמטלת אותם.


בינתיים לוק הולך לבית המשפט וחותם על הגירושים. אבי חשה כי היא רוצה להישאר נשואה ללוק וניגשת לבית המשפט כדי לבטל את בקשתה לביטול הנישואים. באותו הזמן מגיע גם לוק, שאמילי באה לשוחח איתו ושניהם מצהירים כי ברצונם להישאר נשואים בכל זאת. השופט נענה להם ומשאיר את המצב על כנו.


בני הזוג עוברים להתגורר בפריז, עיר האורות והרומנטיקה. אבי בתפקידה החדש ולוק מוכר את ציוריו ומצליח בכך. הכל בא על מקומו בשלום.


סרט חמוד ומרענן, נותן תחושה טובה ומלא אהבה.







58 צפיות0 תגובות
bottom of page