ביקורת סרט: אהבה, מים ושמים, בימוי: אדריאן פווארס, 2023
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: אהבה, מים ושמים, בימוי: אדריאן פווארס, 2023

עודכן: 11 באוק׳ 2023

הסרט הקומי "אהבה, מים ושמים" הגיע מאוסטרליה. קומדיה שכבר היו דומות לה, אבל השחקנים יפים וגם הנוף ונעים ונחמד לצפות בו.


מדובר על טייסת יפהפיה בשם דיינה רנדל (דלתא גודרם) שמתגוררת באוסטרליה הרחוקה ומטיסה מטוס ימי בצפון אוסטרליה. בנוסף לתפקידיה הרגילים, כמו חלוקת דאר וכדומה, היא אוהבת לעזור לאנשים אם הם חולים, או כלב שנשך אותו נחש וחייב להגיע לווטרינר. בשל כך יש הרבה הפסדים לחברתם ואביה ג'ף (רוי בילינג) אומר לה כי הם נכנסו לבעייה גדולה.


באותו הזמן נמצא בלונדון, אנגליה, איש עסקים בשם ויליאם מיטשל (ג'ושוע סאס), שעובד בחברה מצליחה שאותה מנהל אביו ומבקש להוכיח את עצמו כדי להתקדם. הוא מגלה כי העסק האוסטרלי קטן מאוד, רק עם מטוס אחד ויש לו הפסדים רבים והוא נשלח לאוסטרליה לשבוע על מנת לסגור אותו.


ויליאם מגיע לאוסטרליה והם בהתחלה לא מכירים אותו ולא מהן כוונותיו האמיתיות. ניק, המכונאית של החברה (סטף טיסדל)מעודדת את דיינה לצאת עם וויליאם, שהוא גם גבר נאה. בהתחלה היחסים ביניהם קרים ולא טובים, אך כאשר הם מתחילים להכיר, המצב משתנה.


וויליאם עוזר לדיינה עם העברת החבילות לאנשים שחיים באיים די מבודדים. בפעם השנייה שהם טסים המטוס מתקלקל ודיינה מתקנת אותו בעזרתו של וויליאם. הם גם מסתכלים בכוכבים המדהימים במקום, שכאלה אין לראות בלונדון וויליאם מאוד מתרשם.


במקרה ניקי שומעת כי ווילאם משוחח עם אביו ומנסה לשכנע אותו לא לסגור את החברה. היא מעבירה הלאה את מה שנודע לה. במקרה גם מתקרבת סוקת ציקלון מאיימת וג'ף נקלע לסופה ונפצע. וויליאם עוזר לדיינה למצוא אותו והם תופסים מחסה בהאנגר של המטוסים.


לאחר שהסערה שככה וויליאם ממשיך לעזור לדיינה להעביר ציוד למקומות הבעייתיים והם עובדים כול היום. כאשר חוזרים למקומם וויליאם מקבל מייל כי החברה נסגרה. כרגע וויליאם בטוח בצדקתו ושאביו טועה. הוא נוסע ללונדון על מנת לשכנע אותו. דיינה מחליטה גם היא לנסוע ללונדון וביחד הם לא מצליחים במשימתם. אבל, אז וויליאם מחליט להתפטר ומחליט להצטרף לחברה הקטנה על מנת לשם אותה ולהגדילה.


בסופו של דבר הם מצליחים בכך והחברה גדלה ומשגשגת וכעת היא חברה מסודרת ומרוויחה ולא זקוקה לחסדים של חברות אחרות מעבר לים.


סרט חמוד מאוד, שחקנים טובים ונופים משגעים.






472 צפיות0 תגובות
bottom of page