ביקורת סרט: חותנים בהפרעה, נטפליקס, במאי: טיילר שפינדל, 2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: חותנים בהפרעה, נטפליקס, במאי: טיילר שפינדל, 2023

אדם סנדלר הוא אחד מיוצרי התוכן העיקריים של נטפליקס, אם זה בכיכובו או דרך חברת ההפקה שלו האפי גילמור.


הסרט "חותנים בהפרעה" נוצר דרך אנשיו והוא מבטא את ההומור הייחודי שלו, שכבר מלווה אותו שני עשורים.


הסרט "חותנים בהפרעה" הוא קומדיית פעולה, שעוסק בזוג שעומד להתחתן, אוון בראונינג (אדם דוויין) ופרקר מקדרמוט (נינה דוברב). האחד הוא גבר ילד, מנהל בנק שהעובדים רודים בו. השנייה היא מנהלת מכון יוגה, שיש לה הורים מופרעים ומגניבים, שלא היו חלק מחייה רוב הזמן. משום מה הם מסתדרים ומחליטים להתחתן.


כאשר הורי הכלה (ריצ'רד קינד וג'ולי האגרטי) מגיעים, יש טוויסט בעלילה. מסתבר שהם שודדי בנקים ידועים לשמצה והם מנצלים את החתן כדי לגנוב מיליונים מסניף הבנק שהוא מנהל. מסתבר, שמעורבת בשוד אשת מאפיה ועוד פיתולים, אבל העלילה היא ממש לא החלק החזק של הסרט. הורי החתן, הוריו של אוון, בילי (פירס ברוסנן) ולילי (אלן ברקין), הם ברמה הרבה יותר גבוהה ולא ברור מדוע הכלה בחרה בחתן.


כמו בכל סרטי סנדלר, ההומור הוא נמוך, הבדיחות די משוחזרות והן בעיקרון גסויות, הפרשות ועוד קטעים ילדותיים, שכבר ראינו בהרבה מאוד סרטים. האקשן די חובבני ורק מוסיף קצת רקע, אבל יש סרטי פעולה טובים בהרבה מ"חותנים בהפרעה".


בגדול ניתן לומר בוודאות, שמי שאוהב את ההומור של סנדלר יהנה מהסרט. אותה נוסחה מוכרת, אפילו שחקנים מוכרים, שעושים עבודה סבירה נוכח התסריט המטופש. מי שסולד מסרטים כאלו יימנע מהסרט, משום שזה יהיה עבורו בזבוז זמן. אחרים, שאוהבים את החומרים שהאפי גילמור מפיקים, ינהנה מהבדיחות המטופשות והאווירה המשעשעת.



168 צפיות0 תגובות
bottom of page