ביקורת סרט: חג מולד בלתי נשכח, בימוי: ג'אנין דאמיאן, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: חג מולד בלתי נשכח, בימוי: ג'אנין דאמיאן, 2022

הסרט "חג מולד בלתי נשכח" עולה בנטפליקס במסגרת סרטי חג המולד המתקתקים וקלים כנוצה. ניתן לצפות בהם ללא מחשבה. יש קצת הומור, שחקנים יפים ונופים מהממים. לגבי התוכן - צפוי, אך אפשר לצפות ביום חורף גשום ומושלג וגם ליהנות.


הסרט "חג מולד בלתי נשכח" מהווה את חזרתה של השחקנית לינדזי לוהן המוכרת והחביבה. היא מגלמת את בת העשירים המפונקת סיירה בלמונט, בת למשפחת בלמונט העשירה. בקרוב מגיע חג המולד והם נוסעים להרים כדי לחגוג. אביה - בורארגד בלמונט (ג'ק ווגנר) יוצא למספר ימים לעסקיו ומשאיר את בתו, החבר שלה טאד (ג'ורג' יאנג) ועוזריו, שאשר הם מבטיחים שישמרו עליה.


טאד לוקח את סיירה לראש ההר המושלג ושם שולף טבעת ומבקש את ידה. מרוב התרגשות היא מחליקה ונופלת ונחבטת בעץ. בינתיים, בעל בית הארחה צנוע ואלמן בשם ג'ק ראסל (קורד אוברסטריט), שיצא לסיור עם אורחים ממלונו הקטן, מגלה אותה שרועה על השלג, וכשהתעוררה מסתבר שזכרונה נמחק. עד שתגלה את זהותה, הוא אוסף אותה למעונו, בה גר עם בתו אבי (אוליביה פרז) וחמותו, אימה של אשתו המנוחה אלחנדרה (אלחנדרה פלורז). הם נחמדים ונעימים, אך המקום המקסים שלהם עומד לקרוס בשל חוסר מבקרים.


תוך מספר ימים סיירה עוברת מהפך. הם קוראים לה שרה על שם אחת הבובות של אבי. היא לומדת להציע את מיטתה, לנקות שירותים ואפילו לכבס... כל זאת, תוך כדי ניסיונות לברר מה זהותה ומנין הגיעה. שרה מציעה לערוך חגיגה גדולה לכבוד חג המולד וכך לאסוף כסף למקום. ג'ק טוב הלב והנדבן מסרב.


בינתיים טאד מנסה למצוא את המלון ממנו הגיעו וטועה בדרך. הוא מגיע ללא כוחות לבית קטן עם איש מבוגר ושניהם ממשיכים ללכת ביחד וחולקים ביניהם מזון וגם מדורה.


אביה של סיירה בו חוזר ממסעותיו ומגלה שבתו וחברה נעלמו מזה כארבעה ימים. הוא כועס וממשיך לחפש אותם. בינתיים ג'ק ושרה/סיירה עורכים חגיגה גדולה לחג המולד וכל אנשי הכפר מגיעים וכול אחד נותן לו סכום עבור משהו טוב שעשה עבורו. כך נאסף סכום כסף יפה. לקראת סוף המסיבה מגיעים בו וגם טאד ומזהים את שרה כסיירה.


היא חוזרת למלון ומתראיינת בטלוויזיה וממליצה על המלון של ג'ק. הדבר גורם לעלייה בביקוש למקום ורבים מתקשרים ומזמינים מקום. ג'ק מצטער שסיירה עזבה ובעצת בתו אבי מחליט לנסוע למלונה ולבקש את ידה. סיירה מסרבת לטאד והוא עוזב, אך כאשר רואה את ג'ק והוא חושף את אהבתו, היא נעתרת לו.


כאמור, סרט בלי הרבה ספוילרים, נחמד לצפייה וקליל מאוד. ממתק לחג המולד המתקרב ובא.



ראה גם:

bottom of page