ביקורת סרט: חג המולד בחווה, בימוי: דבי איסיט, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: חג המולד בחווה, בימוי: דבי איסיט, 2022

חג המולד מתקרב ועימו שלל סרטים שמתאימים ומספרים על החג מזוויות שונות. אחד הסרטים הוא "חג המולד בחווה", שמתאים לכל המשפחה והוא סרט קומי, אופטימי ונעים מאוד לצפייה.


גיבור הסרט "חג המולד בחווה" הוא מאט קנינגהאם (סקוט גרנהאם), אלמן וורקוהוליק בחברת נדל"ן, שבה הבוסית מהגיהינום, מיס פלטשר (אשלי ג'נסן) סבורה כי צריך להיות מסורים לעסקים וגם ילדים לא יפריעו להם.


למאט יש חמישה ילדים שהוא מגדל לבד - צ'רלי (איוון סקוט), ויולט (פיית דלאני), באסטר (דקסטר סול אנסל), לילי (מדיסון דייויס) ורוזי (דלילה אוריאורדן). קשה לו לתמרן בין העבודה המתישה וגידול הילדים.


יום אחד מגיע הדוור ומביא לו מכתב ובו כתוב שאביו נפטר ומוריש לו את החווה שלו בווסט מידלנדס, בשם "חוות הדבקון". זה מתאים למאט, שכן היה צריך להגיש הצעה עסקית עד לחג המולד והוא היה סבור שאוויר והאווירה בכפר יעזרו לו לנסח את ההצעה.


הם מגיעים לכפר ורואים כי החווה גדולה מאוד, מלאה בבעלי חיים ומכירים את ביאנו (סקוט פייג'), שהתגורר במקום באסם, מטפל בחווה ובחיות והוא מכיר להם את המקום. זהו כפר קטן עם ווטרינרית מסורה - מיס אשלי (קתרין דריסדייל), שעוזרת בטיפול בחיות וגם בחיי האהבה של מאט, מורה בית הספר, שבו למדו רק 2 ילדים, מיס נריס (סידני איסיט-אג'ר) ועוד טיפוסים שונים ומשונים, אך כולם טובי לב.


מאט שונא את חג המולד, אך כולם החליטו שיגרמו לו להפוך את דעתו. הילדים מאושרים במקום, גם בשל החיות המרובות וגם בשל בית הספר הלא קונבנציונאלי בניהולה של מיס נריס, שלדעתה יותר חשוב ללמוד מהחיים מאשר בבית הספר. הם נחושים בדעתם להישאר ולשכנע את אביהם הלחוץ מהבוסית שכל הזמן מתקשרת אליו ומנדנדת לו שטוב להם במקום ושם הם רוצים להישאר.


הסרט נחמד לכל המשפחה ונותן תחושה טובה, הדמויות חביבות והמקום המצולם יפה מאוד ונראה כפרי. חג המולד מעולם לא נראה שמח ונעים כמו בחגיגה בסרט "חג המולד בחווה".



ראה גם:

bottom of page