ביקורת סרט: הנזירה 2, במאי: מייקל צ'אבס, 2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: הנזירה 2, במאי: מייקל צ'אבס, 2023

אוהבים או לא ,היקום של "לזמן את הרוע" הולך ומתרחב. "הנזירה" היה סרט לא משהו ולא מבהיל במיוחד, לכן די תמוה, שיוצרים עבורו סרט המשך. העלילה ממשיכה את הרדידות של קודמתה, יש מקרי רצח במנזרים באירופה ונזירה אמיצה מנסה לעצור אותן. שד נוראי מנסה לגנוב חפץ רב עוצמה, שיעזור לו להשתלט על העולם.


יש כאן סרט גנרי עם רמת הפחדה בינונית והרבה מאוד חזרה על סצינות שראינו מאות פעמים בעבר. כל ז'אנר גירושי השדים די מיצה את עצמו, למרות שרמת הביצוע היא לא רעה. יש שימוש נכון בסאונד ואפקטים, אבל קהל, שכבר שבע מזוועות, לא יהיה מופתע.


אין כאן דיון פילוסופי על אמונה או על התמודדות עם פחדים, אלא פשוט רצון כנה ומאוד ברור להפחיד את הקהל. אין סאבטקסט, הכול סצינות מאוד צפויות, שאפשר לצפות אותן מקילומטרים. עדיין זה יותר טוב מקודמו, אבל הסרט "הנזירה 2" רחוק מלהצטיין או להותיר השפעה שנייה לאחר שזה ירד מהמסכים.


למרות זאת, קשה להתווכח עם הצלחה. כל סרטי "לזמן את הרוע" הצליחו בקופות. כנראה כי הם מספקים חוויה קולקטיבית שכולנו אוהבים, וזה לפחוד ביחד בקולנוע.


אם אתם מוכנים להתפשר על עלילה ועל היגיון בכלל, ייתכן ותיהנו מהסרט "הנזירה 2", שמנסה בכל כוחו לרצות את הקהל ונותר עם הרבה חורים בעלילה ותסריט מטופש.



44 צפיות0 תגובות
bottom of page