ביקורת סרט: אנחנו המילרים, במאי: רוסן מרשל ת'רבר, 2013
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: אנחנו המילרים, במאי: רוסן מרשל ת'רבר, 2013

סרטי פשע היו קיימים מאז ומעולם, סמים, רצח, חשפניות וכדומה. הסרט "אנחנו המילרים" מערבב ביחד חשפנית בשם שרה רוז אוריילי (ג'ניפר אניסטון), סוחר סמים קטן בשם דיוויד בורק (ג'ייסון סודייקיס), נער תמים ובתול בשם קני (ויל פולטר) ונערת רחוב בשם קייסי (אמה רוברטס).


מה הקשר ביניהם? דייויד היה צריך להבריח כמה ק"ג של סמים. הוא ידע שהבדיקות בגבול מאוד קפדניות ואז עלה במוחו רעיון יצירתי ביותר - להקים משפחה בכאילו… הוא פונה לשרה, קני וקייסי ומבקש שיבואו איתו לטיול בקרוואן כמשפחת מילר. הם נענים וכולם הופכים למשפחת מילר הגדולה - אבא, אמא, בת ובן.


הקומדיה בנויה על ההבדלים בין הדמויות השונות והקשר ביניהן. ג'ניפר אניסטון יפה מתמיד, גם כאשר היא מתפשטת וגם בבגדים. גם כאשר הם מתיידדים במעבר הגבול עם משפחה נוספת, וזאת לאחר שהעמיסו כבר את הסמים, מסתבר שאבי המשפחה, דון פיצג'ראלד (ניק אופרמן) הוא למעשה סוכן במינהל לאכיפת הסמים. בנוסף, קני מתאהב בבתם מליסה (מולי קווין).


מכאן מתחיל מרדף של הפושע פבלו צ'אקון (תומר סיסלי), שהוא ראש קרטל הסמים במקסיקו, כאשר מתגלה שהמילרים גנבו ממנו כשני טון מריחואנה. הדברים מדרדרים כאשר קני נוהג ללא ניסיון בנהיגה, יורד מהכביש ובטעות נושכת אותו טרנטולה באשכיו.. הוא מקבל אלרגיה חריפה וצריך להגיע לבית החולים.


הפושע ששלח את דיוויד, גארדלינגר (אד הלמס) מתחרט על ההבטחות שהבטיח לדיוויד, אך מסתבר שהוא היה תחת מעקב, וברגע המכריע דון מגיע ותופס אותו. על מנת להגן עליהם, הם נכנסים לתוכנית להגנת עדים ונאלצים שוב לגור ביחד אי שם במרחקים…


סרט עם סיטואציות מאוד מצחיקות, בנוסף למתח שנוצר. תענוג לצפות בו. משחק טוב ומשכנע של כל השחקנים.



bottom of page