ביקורת סרט: 4 הגדולים, נטפליקס, בימוי: טימו ג'איינטו, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: 4 הגדולים, נטפליקס, בימוי: טימו ג'איינטו, 2022

משפחת מתנקשים, שכוללת ארבעה מומחים ברצח ׁ(פוטרי מרינו, ארי קריטינג, מרטינו ליו, מישל טהליאה), מעוניינת לנקום את רצח אביהם על ידי מתנקש מסתורי, שתמיד מצליח לחמוק. באופן מפתיע הם מצטוותים עם שוטרת מצטיינת וישרה (אבימנה אריאסטיה), שתמיד הרוצח מצליח ברגע האחרון לחמוק מבין ידיה.


הסרט "4 הגדולים" הוא סרט שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות. הוא מצחיק וברוטאלי בו זמנית. ראשים מתפוצצים בכמויות, מלא קונג פו ועוד דרכים מוזרות ומלאות דם, שאנשים מתים בהם. זהו סרט אינדונזי, שמתנהג כמו אמריקאי, ייצוג מפתיע של קולנוע לא מוכר.


יש בסרט "4 הגדולים" הרבה דמויות שמשוחקות סביר בהחלט, הן מוזרות ואלימות בו זמנית. אין בו הרבה תחכום והעלילה היא באמת הדבר הכי פחות חשוב כאן, הוא פשוט אקשן בצורה הטהורה ביותר שלו, אלים ומטורף.


מי שמחפש משהו עמוק יותר, יתאכזב מאוד מהסרט. אין בו הרבה עומק והדיאלוגים ממש לא הצד החזק שלו. למרות זאת, יש בו קצב וגבוה והרבה מאוד קטעים שיוציאו מכם וואו. הוא מצליח להיראות נוצץ, למרות שהרבה מאוד כסף לא ממש הושקע בו.


קשה לומר שהסרט "4 הגדולים" הוא סרט מצוין, אבל הוא מוצא לעצמו נישה ומצליח לעשות זאת היטב. הוא מאוד בורר במה הוא יכול לספק לכם כבר מהדקות הראשונות, ככה שההחלטה האם לצלוח את האורך המוגזם של למעלה משעתיים, תבוא בשלב מאוד מוקדם.



ראה גם:

הסדרה ונסדיי

bottom of page