ביקורת סדרה: שיקגו פייר, עונה 11, בימוי: ג'פרי נחמנוף, מייקל ברנדט, 2023
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: שיקגו פייר, עונה 11, בימוי: ג'פרי נחמנוף, מייקל ברנדט, 2023

הסדרה "שיקגו פייר" כבר בעונתה ה-11 ועדיין מעניינת ומרתקת כול הזמן. תחילתה בירח הדבש של קלי סווריד (טיילור קיני) וסטלה קיד (מירנדה ריי מיו), בה הם הותקפו, אך הצליחו להינצל וסופה (ספויילר) - הצעת הנישואים של קייסי (ג'סי ספנסר) לסילבי בראט (קארה קילמר) לאחר היא אימצה תינוקת.


יש הרבה התרחשויות בעונה ה-11 ויש גם חידוש לעונה ה-12, שכן נשארנו עם מתח. מה קורה עם מאוץ' (כריסטיאן סטולט), לאן נעלם קלי והאם סטלה תצליח להחזיר אותו הביתה? רוצים גם לחגוג עם סילבי וקייסי את חתונתם ועוד.


באמצע יש הרבה שריפות וחקירתן, הצלה של חסר בית על ידי סטלה וסידורו במקום בטוח עבורו, מחלתה של סינדי הרמן (רובין קופין) בסרטן הריאות, תהליך החלמתה הקשה וההתמודדות של כול המשפחה, כולל כריסטופר הרמן (דייויד אייגנברג) עם השלכות המחלה.


גם בלייק גאלו (אלברטו רוסאנדה) עובר משבר, כאשר מופיעה הדודה שלו, שהייתה אלכוהוליסטית ומבקשת לשוב לחייו, אך הוא מסרב. היא מבטיחה לו כי היא נקייה כבר תקופה, אך רק שעוברת תאונת דרכים קשה והוא מציל אותה, הוא מוכן לקבלה לביתו ולטפל בה.


שחקן חדש ומבטיח נכנס לתחנת 51, הלוא הוא סאם קארבר (ג'ייק לוקט). סטלה הכירה אותו בעבר ולא מסמפטת אותו במיוחד, אך קפטן ואלאס בודן (אימון ווקר) מחליט שכדאי לתת לו סיכוי. אכן, הוא לא תמיד ממושמע. בהתחלה אפילו השתכר ונכנס לכלא, אך בהמשך נוצר קליק בינו לבין סטלה. הוא אף מגיע להצילה כאשר חסר הבית מגיע אליה ומכה אותו, אפילו שזה שוב מכניס אותו לכלא ולבעיות, עד שהוא מוריד את התלונה נגדו.


ג'ו קרוז (ג'ו מינוסו) גם עובר שינויים בסדרה. הוא ואשתו (סופיה בוש) מצליחים לאמץ את חאבי בן העשר ולהכניסו למשפחתם. לאחר היעדרותו של סוורייד, בודן בוחר בקרוז להחליפו כלהב. בהתחלה הוא מתקשה ונעזר בסטלה, אך לאט לאט הוא מקבל ביטחון עצמי ואף מפטר כבאי חדש ועצלן, שלא התאים לתחנה.


מותו של אוון הוקינס (ג'ימי ניקולס) משפיע מאוד על ויאולט (הנאקו גרינסמית') והיא מתקשה להתאושש ממנו. אך, בסופו של דבר חוזרת לתחנה וממשיכה לעבוד עם סילבי. היא גם מביאה להענשתה של הפראמדיקית אמה ג'ייקובס (קייטלין קארבר) לאחר שנטרה לה טינה והייתה נגדה לאחר שמצאה עדויות נגדה בחפציו של אוון.


סדרה באמת מעולה וכייף לצפות בה. מחכים לעונה הבאה.




פוסטים אחרונים

הצג הכול

הסדרה הארטלנד מתחדשת לעונה 14

בסדרה האהובה "הארטלנד" יצאו עד היום 13 עונות מרתקות ומעניינות. הסדרה מספרת על משפחת פלמינג שמתגוררת בקנדה בחבל האדסון ויש לה חוות סוסים,...

bottom of page