top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: רק רציחות בבניין , 2021

הולו, שדיסני קנתה את הזכויות עליה, היא שירות סטרימינג מוביל בארצות הברית שישראלים לא נחשפים אליו. הסדרה "רק רציחות בבניין" היא הסדרה הנצפית ביותר של השירות, וזכתה בביקורת מצוינות.

סטיב מרטין מופיע בפעם הראשונה בטלוויזיה, בסדרה שהרעיונות מאחוריה מוזרים, אבל הביצוע מצוין. שלושה חברים מחליטים לחקור רצח של שכן בקומה התשיעית בבניין בניו יורק, בעקבות מסכית פשע שהם מאזינים לו באופן קבוע. הם מחליטים ליצור פודקאסט משלהם ולחקור מקרי רצח בצורה חובבנית, אך משעשעת.

לצד ההומור ישנה ביקורת מרומזת על החיים האפורים והבודדים בניו יורק, עיר שכמעט איש לא מכיר את השכן מהקומה מתחת. היא משלבת סאטירה חריפה על סדרות פשע אמיתי, סוריאליזם ואפילו קטעי מעבר מסדרת הלוני טונס.

למרות שהיא לא מחדשת הרבה ומתפזרת לכל כך הרבה כיוונים חלקים מעיקים, הסדרה מצליחה להיות עכשווית ומשעשעת. שני הקומיקאים הוותיקים צ'רלס (סטיב מרטין), אוליבר (מרטין שורט) ובתוספת של מייבל (סלינה גומז), מצליחים להציג זוגיות מנצחת, אחד שקול השני מופרע, ושניהם ביחד מכניסים את עצמם לפינות מבדרות שרק הם יודעים לחלץ את עצמם. הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה, המעריצים כבר מחכים בקוצר רוח.



bottom of page