ביקורת סדרה:קונג פו פנדה: אביר הדרקון, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה:קונג פו פנדה: אביר הדרקון, 2022

למעלה מעשור עבר מאז יצא "קונג פו פנדה" לאוויר העולם ולא הרבה השתנה. אביו עדיין אווזה שמכינה נודלס ודים סאם, פו הוא פנדה מטופשת עם הברקות מדהימות והכל סובב סביב חיפוש עצמי ושלווה פנימית. לא שזה בהכרח רע, אבל מי שראה את הסרטים הקודמים יכול לוותר על הסדרה המונפשת אם הוא לא מעריץ או מתחת לגיל 10.

במשך 11 פרקים, פו ואבירה מאנגליה רודפים אחרי שני סמורים, שמנסים להשיג חפצים קסומים על מנת שיוכלו להשתלט על אנגליה והעולם. הפעם יש עלילה מעט יותר מורכבת, הכוללת קסמים ואבירים, אבל היא ברמה של ילדים ביסודי. קטעי האקשן הם בהחלט סבירים, למרות שמשום מה כמעט אין קשר לסרטים, מלבד אביו של פו הפנדה.

לעיתים יש רדידות מוגזמת ובדיחות נמוכות מדי, אפילו עבור ילדים, אבל בסך הכל זוהי סדרה כיפית העוסקת בנושאים חשובים. חיפוש עצמי, התמודדות עם שקרים, מסע לעבר גילוי עצמי, הכל מאוד בגובה העיניים ומאוד לא מתנשא.

מי שמחפש סדרה ארוכה, שכל פרק נמשך חצי שעה עבור בריחה מהנה לילדים הרכים, יכול למצוא בפרקים החדשים של "קונג פו פנדה" את מבוקשו.

"קונג פו פנדה" היא לא סדרת מופת, וגם כמעט לא מחדשת דבר לקראת הפרק הרביעי שאמור לצאת בקרוב, אבל היא בהחלט קלה לעיכול וחביבה מאוד. מבוגרים פחות יתחברו להרפתקאות החלביות של הפנדה והאבירה הדי מעצבנת שמתלווה אליו. אבל ילדים ואפילו נערים בגילאי חטיבה, ימצאו סדרה ידידותית וקלה לעיכול שלא דורשת הרבה חשיבה.


ראה גם:

bottom of page