ביקורת סדרה: ננסי דרו, ג'וש שוורץ וסטפני סאבאג', 2019 - 2021
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סדרה: ננסי דרו, ג'וש שוורץ וסטפני סאבאג', 2019 - 2021

הסדרה "ננסי דרו" היא סדרת מתח לבני נוער ולמבוגרים. היו בה 2 עונות ובשל הביקוש היא חודשה לעונה שלישית, שעדיין לא עלתה לשידור.


סדרה מרתקת ומיוחדת במינה. לא מתאימה לבעלי קיבה רגישה. בסדרה מעורבות רוחות רפאים טובות ורעות ויש בה תעלומות מוזרות, שלא תמיד נפתרות. יש בה הרבה טוויסטים והפתעות.


בסדרה מככבת ננסי דרו (קנדי מקמאן), נערה כבת 18 שסיימה תיכון ועומדת לצאת ללימודים גבוהים, אך בשל מות אימה היא נשארת בעיירה הורסשו ביי. היא מתחברת לעוד חברים סקרנים וחובבי תעלומות כמוה, שלא פוחדים ונרתעים מאף אחד - לא בעולמנו ולא בעולם רוחות הרפאים, אליו הם מתחברים.


החבורה מונה 5 אנשים:


ננסי דרו - נערה בת 19, בלשית חובבת וסקרנית גדולה. אין בה פחד וחשש לא מהעולם הזה ולא מעולם הרוחות. מאוד כריזמטית ומשפיעה על אנשים. גדלה אצל משפחת דרו - קרסון (סקוט וולף), עורך דין של העשירים באיזור, שמסדר את כל בעיותיהם, הגדולות והקטנות. אימה הייתה קתרין דרו (שרה קנינג), שנפטרה והשאירה אחריה חור גדול. במהלך הרפתקאותיה השונות והקשר עם רוחות הרפאים, בעיקר של אחת - לוסי סייבל, שנהרגה כאשר נפלה מצוק לאחר שהוכתרה כמלכת הים. היא רודפת אותם, בעיקר את ננסי. הטוויסט הוא, שבעקבות בדיקת עצמותיה ושערה של ננסי, התברר שלמעשה היא אימה הביולוגית של ננסי ואביה הוא ראיין הדסון (ריליי סמית), כאשר היא ילדה אותה לפני שהתאבדה, מסרה אותה לקרסון וקייט דרו על מנת שיגדלו אותה כבתם וידאגו לה. אביה הביולוגי - ראיין איננו יודע על כך, עד שנודע לו באקראי.


ננסי וחבריה מסתבכים בעוד הרפתקאות הזויות, בעיקר של רוחות שלא הגיעו לשלווה, והן רוצות לנקום עד שהאמת שלהן תצא לאור.


ג'ורג' פיין (לאה לואיס) - הבעלים הראשונים של מסעדת "הצבת". הייתה חברה של ראיין הדסון עד שניתקה איתו את הקשרים. לאחר שננסי ונד נפרדו, היא הפכה לבת זוגו. אימה מתקשרת לעולם הרוחות וג'ורג' קיבלה ממנה את הכישרון.


בס מרווין (מדיסון ג'איזני) - בחורה שהגיעה מאנגליה. חייה לא היו טובים, וכששמעה מאימה שהיא נצר למשפחת מרווין העשירה, היא הגיעה להורסשו ביי על מנת להתקבל למשפחה. בת זוגה של ליזבת'.


אייס (אלכס סקסון) - בחור נחמד ומוכשר בתיקונים ובעבודת כפיים, גם לעולמנו וגם לעולם הרוחות. נפצע קשה, אך ניצל וחזר לחבורה.


נד ניקרסון (טונג'י קסים) - בעברו הסתבר עם הרג של בחור במקרה וישב בכלא. כשיצא החליט לא לחזור לביתו והגיע להורסשו ביי. ירש כסף רב וקנה את "הצבת". היה בן זוגה של ננסי וכשנפרדו נקשר לג'ורג' הם הפכו לזוג וגם שותפים ב"צבת".


ליזב'ת (קתי פינדליי) - הידידה של בס, מסתבר שעובדת בשירותי הביטחון ועוזרת להם לפתור מספר תעלומות.


סדרה מרתקת, מותחת, מסתורית ומוזרה. העולם הזה ועולם הרוחות מתערבבים. החבורה הפכה את הקשר ביניהם למומחיות, ופותרת תעלומות בשני העולמות. הם מנסים לחשוב כיצד לעזור, מסתבכים, אך בסופו של דבר מוצאים פתרונות לכול התסבוכות.


הנופים מדהימים, משחק טוב, עיצוב הרוחות מלא דמיון וכישרון. כדאי לראות, אך לפעמים יש קטעים שקשים לצפייה.




bottom of page