ביקורת סדרה: יומני ראגנארוק, נטפליקס,2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: יומני ראגנארוק, נטפליקס,2023

מבוסס על חוברת קומיקס מצליחה. נטפליקס משדרת כבר עונה שלישית את אחת מסדרת המנגה העמוקות ביותר שיש.


הסדרה "ייומני ראגאנרוק" עוסקת במיתולוגיה הנורדית ובמאבק של המין האנושי לשרוד מול האלים הזועמים. פעם ב-1000 שנים ניתנת למין האנושי הזדמנות להוכיח בפני היוצרים שלו, שהוא שווה להמשיך ולהתקיים, זה נעשה בטורניר עד המוות.


נכון, זה מאוד מזכיר את מורטל קומבט, אבל עם הרבה יותר רבדים. בסדרה "יומני ראגאנרוק" נמצא את ראשוני בני האדם, זאוס ועוד מיתולוגיות. מעבר לאקשן ולהומור המאוד יפני של הסדרה, היא שמה דגש רב על ההיסטוריה של הדמויות וכיצד הן הפכו להיות כל כך עוצמתיות. יש גם פוליטיקה ורומנטיקה, אבל בעיקר אקשן ודיאלוגים מאוד מיליטריסטיים.


לכל דמות יש יכולות שונות ודרך אחרת להילחם, מה שיוצר גיוון ממש גדול. רוב הסדרה היא די נוסחתית, קרבות וסיפורי רקע. מי שחובב את הסגנון יתאהב, אחרים הרבה פחות. מבחינת האנימציה היא צבעונית ומרשימה מאוד, למרות שלטעמי היא הרבה פחות אלימה משאר התוכניות הזהות בנטפליקס.


הביקורות לכל אורך העונות לסדרה "יומני ראגאנרוק" הן די בינוניות. עיקר התלונות הן על החזרתיות וחוסר המקוריות של התוכנית. למרות זאת, יש ל"יומני ראגאנרוק" קהל גדול ואוהב, שהופך אותה לאחת מתוכניות האנימציה היותר נצפות בנטפליקס.


צריך לצפות בפרק אחד או שניים בסדרה "יומני ראגאנרוק". אם מתאהבים, אז נתפסים וממשיכים לבינג'ים ארוכים במיוחד. אם לא, סביר להניח שכבר תמצאו תוכניות אחרות לצפות בהן.


הסדרה "יומני ראגנארוק" לטוב ולרע לא מתחנפת לצופים שלה. היא מאוד נוסחתית ולכן מי שאוהב את המראות ואת האקשן הסוחף יישאר וייהנה. האחרים יברחו מהר מאוד.



bottom of page