ביקורת סדרה: וירג'ין ריבר, עונה 2, 2020
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סדרה: וירג'ין ריבר, עונה 2, 2020

הסדרה "וירג'ין ריבר" חזרה לעונה שנייה, מסקרנת וטובה לא פחות מקודמתה. היא מסתיימת במספר תעלומות, שמחייבות עונה שלישית. עדיין לא הוחלט עליה, אך היא מחויבת.


למי שלא ראה את העונה הראשונה נסכם אותה בקיצור: מלינדה (מל) מונרו (אלקסנדרה ברקנברידג'), אחות מומחית שגרה בלוס אנג'לס, נכנסת למשבר בחייה, לאחר שבעלה נהרג והיא אבדה את בתה בלידה שקטה. מל עונה למודעה על משרת אחות בעיירה קטנה בשם וירג'ין ריבר, מקום שונה לחלוטין ממה שהכירה, ומחליטה לעבור להתגורר שם.


המקום קטן, אך ההתרחשויות שם לא היו מביישות עיר גדולה. כול אדם שמופיע שופע בבעיות שונות ומשונות. בהתחלה הרופא - ד"ר ורנון מולינס (טים מאתסון) לא מוכן לקבל את מל, מאוחר יותר מתייחס אליה בזלזול, עד שמודע לכישוריה והיא הופכת לידידתו וליד ימינו.


בעונה הראשונה הכרנו עוד דמויות שילוו אותנו גם בעונה השנייה: הופ (אנט אוטול), ראשת העיר האנרגטית, פריצ'ר (קולין לורנס), פייג' (לקסה דויג) ובנה כריסטופר (צ'ייס פטריו), דן בריידי (בנג'מין הולינגסוורט), ריקי (גרייסון מקסוול גרנסי) ועוד.


מל מכירה את ג'ק שרידן (מרטין הנדרסון), שהיה חייל באפגניסטן וחזר עם הלם קרב, ומתפתח ביניהם רומן. לפני הפגישה עם מל, ג'ק היה ביחסים עם שרמיין רוברטס (לורן המרסלי). בסוף העונה הראשונה מסתבר ששרמיין בהריון מג'ק. מל מחליטה לחזור ללוס אנג'לס.


העונה השנייה כוללת 10 פרקים מרתקים והתרחשויות מסחררות. אנסה לתאר חלק לפי הדמויות שמופיעות:


ג'ק ומל - כאמור, מל חזרה לוירג'ין ריבר וכולם מקבלים אותה בשמחה רבה. מי שלא מרוצה היא שרמיין, האקסית בהיריון של ג'ק. אך, מסתבר שההיריון של שרמיין בסיכון גבוה ובנוסף מתברר שיש לה תאומים בבטנה ומל התמחתה בהריונות בסיכון גבוה, כך שאין לה ברירה אלא לקבל אותה.


ג'ק ומל נמשכים האחד לשנייה ומתאהבים. ג'ק אומר לשרמיין שגם הוא יטפל בתאומים, אך לא יתגורר אתה ולא יינשא לה. שרמיין עדיין מנסה למשוך את גיק ומקווה שיחזור אליה, אך כשמתברר שזה לא יקרה, היא מבקשת להתרחק ממנו.


גיסתה של מל מגיעה ומבקשת ממנה את טבעת האירוסין שקיבלה מבעלה לשעבר מארק (דניאל גיליס). אך, מל לא מתכוונת לעשות זאת והיא עוזבת בכעס. כשמגיע יום השנה למותו של מארק, מל מציינת אותו לבדה, אך ביחד עם ג'ק, הופ (אנט אוטול) וורנון.


ג'ק מסתבך עם קבוצת פשע שמבקשת למכור סמים מסוכנים. בראשם עומד קלווין (דיוויד קיוביט). ג'ק מתעמת עם הקבוצה הזאת ועם קלווין. הוא מדווח למשטרה ובסופו של דבר עולים עליהם ועוצרים אותם.


לא נגמור את כול הספיילרים, כי זאת סדרה שווה מאוד לצפייה. אך, העונה מסתיימת כאשר מל, שקבעה עם ג'ק בביתו לארוחת ערב, מגיעה לשם ומוצאת אותו ירוי בבטנו, שוכב על הרצפה. היא כמובן מיד מטפלת בו. אך השאלה המתבקשת פה: מי ירה בג'ק שרידן?


הופ וד"ר ורנון - בעונה הראשונה הכרנו את הופ וורנון כזוג נשוי שהסתכסך. הם בינתיים החליטו שמתפייסים, אך רוצים לשמור בסוד את פיוסם. ורנון מוצא חן בעיני מיוריאל (טריל רוטרי), שמעוניינת בו. הופ משכנעת אותו לצאת ולהיפגש אתה על מנת להסתיר את יחסיהם המתפתחים. בסופו של דבר ורנון מודיע למיוריאל את האמת, הוא נוסע לסיאטל, מתקן את טבעת האירוסין הישנה של הופ ומציע לה נישואים והיא מסכימה. ורנון, שהיה בבדיקות רפואיות, מנסה בסוף האפיזודה האחרונה לומר משהו חשוב להופ, אך מסתבר שחבריהם הפתיעו אותם במסיבה לרגל חזרתם למסגרת הנישואים ואנחנו לא יודעים מה סודו. צריך לחכות לעונה השלישית.


ג'ון (פריצ'ר) מידלטון ופייג' לסיטר - הכרנו אותם בעונה הראשונה. פריצ'ר שרת עם ג'ק בצבא וכעת הוא עובד עם אתו בבר ומשמש כטבח. הוא התאהב בפייג', שברחה מבעלה השוטר המושחת ווס, וכרגע מתגוררת עם בנה כריסטופר (צ'ייס פטריו) בוירג'ין ריבר ומוכרת מאפים. ווס חוזר במפתיע ומכה את פייג' ודורש ממנה באיומים לבוא אתו ועם בנם. בטעות פייג' דוחפת אותו מהמדרגות והוא נהרג. פייג' קוראת לפריצ'ר והוא מבקש שיעזבו מיד למדינה אחרת והוא יסתדר. לא ברור בדיוק מה עשה עם הגופה, אך הוא חי כול הזמן בחשש שימצאו אותה ביער. יום אחד מגיע אחיו התאום של ווס, גם הוא בלש במשטרה ומאיים על פריצ'ר. חברתה של פייג' מגיעה אליו ומביאה את כריסטופר כדי שישמור עליו..

גם כאן יש משולש, שכן פריצ'ר מכיר בחורה שמגיעה מלוס אנג'לס, ג'יימי (כרמל עמית), בעלת בר שרוצה לשכנע אותו לבוא לסן פרנסיסקו לעבוד כטבח בבר. הוא כבר מתחייב, אבל מה יעשה כעת כשכריסטופר חזר?


קיימות עוד הרבה עלילות משנה. כדאי מאוד לצפות בסדרה. עונה שלישית כבר מתבשלת, שתענה על השאלות הפתוחות הרבות שהותירה העונה השנייה.


bottom of page