ביקורת סדרה: הטובות למשטרת אל איי, 2019 - 2020
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: הטובות למשטרת אל איי, 2019 - 2020


הסדרה "הטובות למשטרת אל איי" היא סדרת מתח טלוויזיונית עם הומור, שנוצרה בידי ג'ורג' גאלו. הסדרה דומה ל"בחורים רעים" רק בגרסה הנשית. בסדרה קיימות 2 עונות, כאשר הייתה מחשבה לעונה שלישית, אך הסדרה בוטלה.


הסדרה מתמקדת בשתי בלשיות במחלקת רצח במשטרת אל איי. כול אחת שונה מהשנייה, אך הן משלימות יחד ומצליחות מאוד. הן לא מפחדות גם מהפושעים הגרועים ביותר, אפילו אלה שבעבר גרמו להן נזקים גופניים קשים.


הבלשית הראשונה היא סידני (סיד) ברנט (גבריאל יוניון), שעבדה בעבר במחלקת הסמים, נפצעה קשה ועברה למחלקת רצח במשטרה. העבר רודף אחריה והיא נחושה למצוא ולהעניש את נוקס, שגרם לפציעתה ולאיבוד העובר שלה. החיפושים מתעצמים עם הגעתו של בן זוגה בעבר וורן הנדריקס (לאז אלונסו) והם שוב נפגשים. גם אביה של סיד, ג'וזף ברנט (ארני הדסון), שהיה בעברו שוטר, עוזר לה ותומך בה, למרות שבעבר לא שררו ביניהם יחסים טובים.


סידני חוברת לבלשית ננסי מק'קנה (ג'סיקה אלבה), לאחר שעבדה בעבר בצי. היא נישאה לפטריק מק'קנה (ריאן מק'פרטלין), שהפך לתובע המחוזי של לוס אנג'לס. היא הפכה לאימה החורגת של איזבל (איזי) מק'קנה (סופי ריינולדס), נערה מרדנית ודעתנית. איזי חוותה תאונת דרכים עם אימה, בה היא נהרגת מול עיניה והנהגת ברחה מהמקום. היא לא פשוטה ומאוד עצמאית ועל ננסי להתמודד אתה ועם התנהגותה.


הכימיה בין שתי השותפות עובדת תמיד. הן אמנם חלק מצוות, אך פעמים רבות הן עובדות לבד ומצליחות. הסדרה מלאת אקשן ומתח ואין אף רגע דל. יש גם הומור תוך כדי, שנותן אתנחתות במתח ואפשרות להמשיך וליהנות מהסצנות.


סדרת חביבה מאוד, משחק טוב של כול השחקנים. שווה לראות.






bottom of page