ביקורת סדרה: האני האחרת, יוצרים:נוראן אוורן שיט, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: האני האחרת, יוצרים:נוראן אוורן שיט, 2022

מבין הררי התוכן בנטפליקס מצויה לה סדרה כיפית במיוחד שעוד לא התגלתה על ידי הררי הצופים הצמאים לתוכן מענג חדש. הסדרה היא "האני האחרת", שכרגע כוללת עונה אחת. היא חסרת מודעות, כל מטרתה לענג את הצופה ללא רגשי חרטה או דילמות מוסריות ומראות ברוטאליים, שלא נותנים מנוח. בניגוד להנאות אחרות בחיים, המחיר הבריאותי שלה קטן עד לא קיים.

הטורקים ידועים ביכולת שלהם ליצור סדרות מפעם לפעם, שיכולות לסחוט את בלוטות ההנאה של הצופה למקסימום האפשרי. הסדרה "האני האחרת" עוסקת ברופאה כירורגית מקצועית מאוד (טובא ביוקוסטון), שנמצאת בפיק של הקריירה שלה. אולם, זוגיות חדשה עם גבר מטריף מחכה לה בפינה, ועליה לבחור בין קריירה ואהבה. אם זה לא מספיק, חברתה הטובה ביותר חלתה במחלה קשה ועליה לסייע לה להחלים. חברתה נוספת חובבת אינסטגרם וכסף זול, תצטרף אליה למסע בעקבות החלמה והנאה, אבל בתוך תוכה היא מסתירה סוד נוראי.

החומרים הללו הם בדיוק המרכיבים לסדרה כיפית, נטולת חשיבות עצמית ויומרות. היא לא כזאת שתזכרו שנים קדימה, אבל אין ספק שהיא תספק לכם את מנת ההנאה היומית.

הסדרה "האני האחרת" מלאה בנופים מדהימים, רגעי דרמה קורעי לב, אבל לא טראומתיים מדי, אנשים יפים ודילמות דרמטיות, שישאירו אתכם מרותקים מספיק זמן למסך.

לצד רגעים מביכים וקלישאתיים עומד כיף גדול. אפשר לסלוח לסדרה "האני האחרת" על מגרעותיה, אבל בהחלט להינות ולאהוב את יתרונותיה.

לצד סדרות רבות העוסקות בנושאים כבדים ומדכאים, טוב שיש גם סדרות שאפשר פשוט לצפות ולהינות.


ראה גם:

הסדרה דוק מרטין

bottom of page