ביקורת סדרה: דרגון אייג',נטפליקס, יוצר: דייויד גאידר, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: דרגון אייג',נטפליקס, יוצר: דייויד גאידר, 2022

עד לאחרונה משחקי מחשב היו מוקצים, משום שמרבית הגרסאות למסך היו יוצאות לא ראויות לצפייה. אחרי כמה הצלחות גדולות, גדלו העיניים לנטפליקס והם החליטו ללכת על מותג גדול נוסף, שכבר 15 שנים נחשב לאחד מהמובילים בעולם הפנטזיה ומשחקי התפקידים הלא הוא "דרגון אייג'".


"דרגון אייג'" עוסק במאבק תמידי בין אלו שרואים בקסם כדבר שלילי, והם הטמפלרים, לאלו שמנסים לשמור עליו בכל מחיר והם המאגים. המאבק ביניהם וכוחות הרוע הוא הבסיס של כל פרקי הסדרה. למען האמת, לא ממש צריך להכיר את העולם כדי להנות ממנו. אולם, מאבק קצר אחרי כמה סרטונים, שיראו לכם את ההיסטוריה של העולם ממש מומלץ.


העלילה של"דרגון אייג'" עוקבת אחרי מספר דמויות מגזעים שונים, כמו אלפים וגמדים, שיוצאים למצוא ולשדוד אוצר. זהו סיפור קלאסי, שמתאים למבוכים ודרקונים, שקל להיכנס ולהתחבר אליו. העולם עצום, יש הרבה אקשן ודיאלוגים טובים. האנימציה רק נותנת הרבה חופש אמנותי, שמתאים מאוד לסגנון.


דרגון אייג' הוא לא המותג הכי גדול ורועש שהגיע מעולם המחשבים לנטפליקס. אבל, הוא מצליח להפתיע באיכויות שלו. הרבה קסמים וחרבות, שיגרמו לכם להרגיש כמו ילדים ולאהוב את זה. זה לא מיועד רק לחובבי פנטזיה, אלא כל מי שרוצה לראות חומרים איכותיים ומעניינים.


בקרוב נראה חומרים נוספים ועולמות שיערבבו בין הגיימינג לעולם הסטרימינג, חיבור שפעם נחשב לנחות ולא רווחי, הופך להיות יותר ויותר איכותי ומעניין. זה סימן שהטכנולוגיה הופכת למיינסטרים והתכנים שלה רק הולכים ומשתפרים.



ראה גם:

bottom of page