ביקורת סדרה: בייבי דאדי, יוצר: דן ברנדסן, 2012 - 2017
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: בייבי דאדי, יוצר: דן ברנדסן, 2012 - 2017

הסדרה "בייבי דאדי" היא קומדיית מצבים אמריקאית, שיצאה בהשפעת הסרט "שלושה גברים ותינוקת". אמנם אין כאן ייחודיות, אך הסדרה חמודה מאוד, שחקנים טובים ויש בה גם הרבה הומור. לאור הצלחתה הרבה היא נמשכה שש עונות, משנת 2012 - 2017.


סיפור הסדרה "בייבי דאדי" מתחיל כאשר בן בון ג'ובי ויילר (ז'אן לוק בילודו), רווק צעיר בגילאי העשרים המוקדמות, מוצא יום אחד ליד פתח דירתו תינוקת בת מספר חודשים בעריסה עם מכתב עבורו. שם היה כתוב שהיה לו סטוץ עם אנג'לה, שהרתה בעקבות כך וילדה בת בשם אמה (מגלמות אותה תאומות שונות בשל שינוי בגיל - תינוקת - עלי לואיז וסוזאן אלן הרטמן, גדולה יותר - מילה וזואי בסקה, אחר כך - אמבר והרפר חוסק, ובעונות האחרונות - סורה וקיריס האריס). היא החליטה שהקריירה שלה יותר חשובה והילדה מפריעה לתכניותיה ולכן היא מוותרת עליה לחלוטין.


בן בהלם, כי איננו מבין כלום בתינוקות. הוא גר בדירה עם בחור בשם טאקר ת'ורגוד מרשל דובס (טאג' מארי) וגם עם אחיו הבכור דניאל "דני" מלנקמם וילר (דרק ת'ילר). המחשבה הראשונה הייתה למסור את התינוקת לאימוץ, אך הוא לא מסוגל לעשות זאת והיא נשארת אימו ועם שותפיו לדירה.


עוזרות לו בגידול הילדה הן אימו בוני ווקר וילר (מליסה פיטרמן), שהיא גם אימו של דני והשכנה משכבר הימים -ריילי פרין (צ'לסי קיין). פעם הייתה מאוד שמנה, אך רזתה המון וכעת נראית מצויין. היא למדה בעונה הראשונה עריכת דין, מרוב פחד לא עוברת בתחילה את הבחינות, אך בפעם הרביעית מצליחה והופכת לעורכת דין מן המניין.


היחסים בין כולם מעורבים. בתחילה בן וריילי מתחילים בקשר, אך ריילי מתאכזבת ממנו. הוא יוצא עם המון בנות, אך מתאהב באל והוא מחפש אחריה, עד שבסוף הסדרה הם מוצאים אחד את השנייה.


דני, שהוא שחקן הוקי קרח מקצועי, הוא גבר גבוה ונאה. הוא היה מאוהב בריילי מילדותו, אך שניהם יוצאים עם אחרים עד שמגלים האחד את השנייה. הם מתחילים בקשר רציני ואז מתגלה שריילי בהריון ממנו , הם נישאים ובסוף הסדרה נולד בנם.


דני תומך גם באחיו בן, וכאשר הבר שהוא עובד בו יוצא למכירה, הוא קונה אותו עבור שניהם. גם לטאקר הנמוך אך מלא הביטחון העצמי, יש המון קשרים עם בנות, אך הוא בוחר מכולן את סונדרה.


האם בוני היא אישה נאה, בעלת ביטחון עצמי ורצון לעזור. היא לוקחת על עצמה לעזור בגידול נכדתה אמי. בעלה לשעבר ואביהם של דני ובן יוצא מהארון ומודה שהוא הומו ומאוהב במישהו. מדי פעם הוא מופיע בהופעת אורח. גם בוני יוצאת עם גברים, ולא בוחלת גם בצעירים ממנה. אך, היא יוצאת עם בראד ווקר, איתו היא מתחתנת לבסוף.



אם מבקשים לראות סדרה שכבר נראית מוכרת מהעבר, אבל נעימה לצפייה ומשפרת את מצב הרוח - זאת הסדרה עבורכם.



ראה גם:

הסרט אבהות

הסדרה פרו ורבו

bottom of page