ביקורת סדרה: באד באצ', בימוי: בראד ראו, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: באד באצ', בימוי: בראד ראו, 2022

סדרות האנימציה של דיסני ולוקאס ארטס נחשבות לאיכותיות במיוחד וה"באד באצ'" לא נופלת מהם בהרבה.

הסדרה "באד באצ'" עוסקת בשיבוטי עלית, קבוצה שעברה מוטציה גנטית ולכן לא מתנהגים כמו חבריהם המשובטים. הסדרה "באד באצ'" מהווה המשך לסרט "מלחמת המשובטים" אשר עסק בעליית האימפריה ובגידת המשובטים במסדר הג'ידיי. הסדרה "באד באצ'" עוסקת בהתלבטויות מוסריות, השלמת משימה אל מול שיקולים מוסריים.

למרות האלימות, שהיא מאוד פרווה בסדרה שמתאימה לילדים, התכנים הם די מתוחכמים ומאתגרים. נדרש ידע מסוים בעולם של "מלחמת הכוכבים" כדי ליהנות מהסדרה והתכנים לא מפחדים לגעת בנושאים מורכבים כמו חברות, פשעי מלחמה, מוסר והגדרות של טוב ורע. הבאד באצ' הן דמויות מרתקות, שלכל אחת יש אישיות שונה, מה שמקל על הצופים להתחבר אליהן.

למרות העומק היחסי, עדיין מדובר על סדרת אקשן. יש הרבה מאוד קטעי פעולה, אבל הם אינם מלאים בברוטאליות ודם. הדיאלוגים והטקסטים סבירים ונשמעים אמינים, גם הדיבוב הוא בהחלט מקצועי. יש דמויות מטופשות יותר מאחרות, אבל בסך הכל, הכתיבה יכולה להתאים למגוון גדול של גילאים וגם חובבי "מלחמת הכוכבים" מבוגרים יותר, יכולים למצוא עניין.

בסדרה "באד באצ'" האקשן המהנה, דיאלוגים מתוחכמים והדמויות המורכבות, הביאו את הסדרה לקבל גם עונה שנייה. היא מהווה ניצחון נוסף לעולם מלחמת הכוכבים בדיסני פלוס, שנראה שהוא מקבל צורה ולטעמי לא פחות טוב מזה של מארוול.

למרות שהסדרה "באד באצ'" היא סדרת אנימציה לילדים, גם מבוגרים יכולים למצוא בה עניין, בתנאי שיש להם היכרות מוקדמת עם היקום של "מלחמת הכוכבים".


ראה גם:

bottom of page