ביקורת סדרה: אמילי בפריס, במאי: דארן סטאר, 2020
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סדרה: אמילי בפריס, במאי: דארן סטאר, 2020

עודכן: 29 באוק׳ 2020

בקיצור:


סדרה חדשה בשם "אמילי בפריס" של הבמאי דארן סטאר עלתה לאחרונה לאוויר. כרגע הסדרה כוללת 10 פרקים בעונה ראשונה ונקווה שיהיה לזה המשך.


דארן סטאר, שבאמתחתו קיימות הסדרות המצליחות "בוורלי הילס 90210" ו-"סקס והעיר הגדולה" יצר סדרה קלילה, עם הומור ונושא שכבר עסקו בו בעבר: אמריקנית בפריס.


אמילי (לילי קולינס היפהפייה) עובדת בחברת לייף סטייל בשיקגו, שנפתחה לה חברת בת בפריס. הבוסית שלה אמורה לנסוע לשנה לפריס על מנת ליצור שיתוף פעולה בין החברה האמריקנית לצרפתית. קרוב לתאריך הנסיעה מגלה הבוסית במקרה שהיא בהריון למרות גילה המתקדם ומוותרת על פריס. מי שמתמצאת בתחום אחריה היא אמילי, שמוצאת את עצמה נוסעת לפריס במקומה.


אמילי משוחחת עם בן זוגה והם קובעים שיגיע לבקר והם ימשיכו להיות בקשר, אך מהר מאוד הקשר מתנתק בשל המרחק. אמילי מתחילה להשתלב בפריס, ובשל היופי והקסם האישי שלה, היא מוצאת חברות וחברים עד מהרה. במקום העבודה הבוסית שלה מתעמרת בה, אך אחרי ההלם הראשוני, שאר העובדים מתחילים לפרגן לה, בעיקר משום שהיא לא מתנשאת ורעיונותיה טובים.


אמילי פותחת בלוג על חוויותיה בפריס, ומעט עוקבים הופכים לאלפים, עד שאפילו רעייתו של מקרון עונה לה על אחד הבלוגים. הדבר פותח לה דלתות במקומות שונים.


ביקורת:


הסדרה בת 10 פרקים בעונה ראשונה, כול פרק בערך של חצי שעה. העלילה זורמת, נעימה וגם מצחיקה. אמילי טועה, גם מבחינת דיבור השפה הצרפתית וגם משום שלא מבינה עד הסוף את התנהגות הצרפתים. אנו מצפים לעונה נוספת.


הסדרה מלאת יופי ואופטימיות. השחקנים כולם יפים ויפות. הראשונה היא אמילי, הלוא היא לילי קולינס, דוגמנית במקצועה. לבושה בסדרה מדהים והיא לובשת בגדים יפהפיים של מעצבים ידועים, שמונחים בצורה מושלמת על גופה.


הסדרה מתרחשת בפריס הנפלאה. אם לא שמנו לב לנופים, לבתים, ליצירות הארכיטקטוניות, לילי בבלוג שלה מסבה את תשומת ליבנו למקומות היפים שראתה, לאוכל המושלם, לאנשים.


השחקנים:


אמילי קופר - לילי קולינס, נולדה ב-18 במרץ 1989. שיחקה בסרטים: באהבה רוזי, עד העצם, משפטו של טד בנדי ועוד.

גבריאל - לוקס בראבו, שיחק בסרטים: גברת האריס הולכת לפריס, קאפריס ועוד.

מינדי צ'ן - אשלי פארק, נולדה ב-6 ביוני 1991, זמרת ושחקנית, שיחקה ב-סיפורי סן פרנסיסקו, ג'קיל והייד, ממה מיה, המלך ואני ועוד.

סילבי - פיליפין לירוי בוליו, נולדה ב-25 באפריל 1963, שיחקה ב-גודזילה ועוד

bottom of page