10 עובדות על השחקנית, מפיקה וזמרת סקרלט ג'והנסון
top of page
  • יונה

10 עובדות על השחקנית, מפיקה וזמרת סקרלט ג'והנסון

עודכן: 26 במרץ 2023

סקרלט ג'והנסון היא אחת מהשחקניות המפורסמות בהוליווד. היא החלה כילדה צעירה לשחק ומאוחר יותר גם שרה ודיבבה. סקרלט ג'והנסון היא חצי יהודיה וגאה בכך.


מה אנחנו יודעים עליה? נביא 10 עובדות על סקרלט ג'והנסון ופעילותה:


1. סקרלט ג'והנסון נולדה בשנת 1984 בניו יורק.


2. אביה הוא קרסטן ג'והנסון, ממוצא דני ונוצרי. אימה - מלאני סלואן ממשפחת שלמברג, יהודיה מהברונקס. סקרלט לא מתכחשת למוצאה וחוגגת גם את חג המולד וגם את חג החנוכה. יש לה גם קרובי משפחה שנספו בשואה.


3. יש לה אח תאום - האנטר, אח גדול - אדריאן, אחות גדולה - ונסה, ועוד אח למחצה מנישואיו הראשונים של אביה - כריסטיאן.


4. סקרלט ג'והנסון נמשכה לאורות הבמה מילדותה. כבר בגיל 8 הופיעה במחזה "התפלפלות" עם איתן הוק. היא למדה במכון של לי סטרסברג בניו יורק וסיימה את לימודי התיאטרון ב"פרופשיונל צ'ילדרנס סקול" במנהטן.


5. בנוסף לכל עיסוקיה הייתה סקרלט ג'והנסון גם דוגמנית לקלווין קליין, גאפ ולואי ויטון. היא אף נבחרה לתואר "האישה הסקסית ביותר".


6. ג'והנסון היא גם זמרת שהוציאה מספר אלבומים. הראשון היה "Anywhere I Lay My Head", שמאוד הצליח, היא השתתפה בקליפ עם ג'סטין טימברלייק ועוד 2 אלבומים על המוסיקאי פיט יורן.


7. סקרלט ג'והנסון אוהבת מושבעת של ישראל. היא הייתה פרזנטורית של החברה "סודה סטרים". היא גם עזבה את ארגון זכויות האדם "אוקספם" לאחר שתמך בחרם על ההתנחלויות.


8. היא עסקה גם בדיבוב סרטים: בוב ספוג: הסרט (מינדי), הסרט "היא" (סמנתה), "לשיר" (אשלי), "אי הכלבים" (נוטמג) ו-"לשיר 2 (אש).


9. ג'והנסון הייתה מועמדת להרבה פרסים, בחלקם גם זכתה: פרס הסינמטק האמריקאי, פרס ברית עיתונאיות הקולנוע על סרטיה: ויקי כריסטינה ברצלונה, היא, ו-מתחת לעור, פרס איגוד מבקרי הקולנוע באוסטין: הסרט היא, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בבוסטון: אבודים בטוקיו, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בשיקגו: נקודת מפגש, פרס סזאר של כבוד: פרס לקריירה שלה, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בדאלאס: סיפור נישואים, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בדטרויט: היא, סיפור נישואים, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בדבלין: סיפור נישואים, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בפלורידה: סיפור נישואים, פרס גות'הם: ויקי כריסטינה ברצלונה, פרס אינדפנדנט ספיריט: סיפור נישואים, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בלוס אנג'לס: נערה עם עגיל פנינה, אבודים בטוקיו, פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV: הנוקמים, פרס הדור של MTV, מבקרי הקולנוע בניו יורק אונליין: אבודים בטוקיו, פרס בחירת הילדים של ניקולודיאון: לשיר 2, פסטיבל הסרטים פאלם ספרינגס: נערה עם עגיל פנינה, אבודים בטוקיו, פסטיבל הקולנוע ברומא: היא, פרס סאטלייט: סיפור נישואים, פרס סאטורן: היא, פרס סקרים: איירון מן 2, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בסיאטל: היא, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בסנט לואיס: סיפור נישואים, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בסנטה ברברה: סיפור נישואים, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בטורונטו: העולם שבפנים, פרסי בחירת הנוער: הנוקמים: מלחמת האינסוף, הנוקמים: סוף המשחק, פרסי עולם התיאטרון: מראה מעל הגשר, פרס איגוד מבקרי הקולנוע בונקובר: סיפור נישואים, פסטיבל הסרטים של ונציה: אבודים בטוקיו, חוג מבקרות הקולנוע: סיפור נישואים, פרסי young artist: רפסודיה אמריקאית.


10. ג'והנסון הייתה נשואה 3 פעמים ויש לה 2 ילדים: בת מבעלה השני רומן דוריאק, ובן - מבן זוגה השלישי - קולין ג'וסט.



ראה גם:




160 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page