מספר עובדות על השחקנית והמפיקה הילארי סוואנק
top of page
  • יונה

מספר עובדות על השחקנית והמפיקה הילארי סוואנק

עודכן: 19 באפר׳ 2023

הילארי סוואנק היא אחת הנשים היפות ביותר בהוליווד. אין עוררין על כישרונה כשחקנית מגוונת וגם כמפיקה בסרטים רבים בהם כיכבה.


מיהי הילארי סוואנק? להלן מספר עובדות על השחקנית ומפיקת הטלוויזיה הילארי סוואנק:


1. הילארי סוואנק נולדה בנברסקה, בעיר לינקולן, ביולי 1974 לאב ששירת במשמר הלאומי ולאימא רקדנית.


2. בילדותה הוריה התגרשו והיא נותרה עם אימה. הן חיו במחסור, לפעמים לנו במכוניתם או בפארק קראוונים.


3. הילארי סוואנק שיחקה תפקידים רבים ומגוונים, הן תפקידי נשים או גברים. בילדותה גילמה את מוגלי ב"ספר הג'ונגל", שיחקה כטרנסג'נדר בסרט "גברים לא בוכים" וגם בתפקידי הנשים שלה היא תמיד גילמה נשים חזקות ומשפיעות.


4. סוואנק היא ספורטאית מצטיינת ומרגישים זאת בסרטיה, החל מהסרט בו הייתה נערה "קראטה קיד הבא", בו היא מגלמת נערה שלומדת קראטה מהמאסטר, תפקיד אליו התאמנה באמת בקראטה. רואים זאת בעוד סרטים, כמו: "מיליון דולאר בייבי" בתפקידה כמתאגרפת ועוד סרטים.


5. סוואנק עבדה גם כמפיקה. בין השאר הפיקה את הסרט "אמיליה" וגם שיחקה בו, גם את הסרט "הפרקליטה" וגם בו שיחקה. בנוסף את הסרט "כמו שאת" ו"אהבה כמו שלנו" ועוד.


6. בנוסף לסרטים בקולנוע, הילארי סוואנק הופיעה גם בסדרות בטלוויזיה, כולל "בוורלי הילס 90210", בה שיחקה אם לא נשואה. לאחרונה היא מופיעה בסדרה "אלסקה דיילי" כעיתונאית לוחמנית.


7. הילארי סוואנק הייתה מועמדת לאוסקר גם על סרטה "אמיליה", שמספר על טייסת מעוטרת, שמטוסה הופל והיא נהרגה. לשם התפקיד היא אף למדה שיעורי טיסה, כיצד להטיס מטוס.


8.עד גיל 35 הצליחה השחקנית הילארי סוואנק לזכות בשני פרסי אוסקר ועוד פרסים שונים. את פרסי האוסקר קיבלה על הסרט "גברים לא בוכים" משנת 1998, בו גילמה גבר טרנסג'נדר שנאנס ונרצח, ועל הסרט "מיליון דולאר בייבי" בשנת 2005, בו היא מגלמת מתאגרפת.


9. סוואנק הייתה נשואה פעמיים: בפעם הראשונה לצ'אד לאו, אחיו של השחקן הידוע רוב לאו. הפעם השנייה הייתה לפיליפ שניידר בשנת 2018. בנישואים הללו השחקנית מריסקה הרגיטאי (חוק וסדר: מדור מיוחד), הייתה השושבינה.


10. הילארי סוואנק היום בסוף שנות הארבעים לחייה ובחודש אפריל 2023 נולדו לה תאומים - בן ובת..



ראה גם:





41 צפיות0 תגובות
bottom of page