10 עובדות על השחקן כריס אודונל
top of page
  • יונה

10 עובדות על השחקן כריס אודונל

כריס אודונל היה נער יפה תואר ומסתבר שהוא גם שחקן מצויין. הדוגמן המבוקש הפך לשחקן מוכר וממשיך בכך ואף גורם לנו הנאה רבה מכל סרט שלו או הופעה אחרת בטלוויזיה.


מיהו כריס אודונל? נביא 10 עובדות עליו ועל סרטיו:


1. כריסטופר (כריס) אודונל בשנת 1970 בשיקגו להוריו - ויליאם צ'ארלס אודונל האב ולאימו - ג'ולי אן רוהס פון ברכט.


2. המשפחה הייתה ברוכת ילדים - שבעה במספר. היו לו ארבע אחיות ועוד שני אחים. משפחה קתולית והוא סיים לאחר לימודי התיכון את הקולג' בבוסטון.


3. כריס אודונל החל בצעירותו כדוגמן, והופיע גם בפרסומות, כולל למקדונלדס, מה שלמעלה גילה אותו ופתח את הדרך להיותר שחקן מוכשר בקולנוע ובטלוויזיה.


4. תפקידו הראשון של אודונל היה בגל 16 בלבד, בשנת 1986 בטלוויזיה ב"ג'ק ומייק". לאחר מכן בקולנוע, בשנת 1990 בסרט "גברים אינם עוזבים" ובשנת 1991 בסרט המעולה "עגבניות ירוקות מטוגנות".


5. בגיל 22 שיחק את תפקידו של צ'ארלי סימס, נער התיכון שעוזר לאל פאצ'ינו ששיחק קולונל עיוור ועל תפקידו זה זכה במועמדות לגלובוס הזהב.


6. יש לאודונל גם חברת הפקות והוא בקשר עם חברת "וורנר", הוא חובב כדורגל, המיוחד את ה"שיקגו בולס" ואף אוסף קלפי כדורגל.


7. מאז שנת 2009 ועד היום אודונל משחק את תפקידו של גרישה ג'י קאלן בסדרה המצליחה "NCIS - לוס אנג'לס" וזאת במשך 13 עונות ועל התפקיד הזה היה מועמד ל"חביב הקהל".


8. אודונל היה מועמד לפרסים שונים, ביניהם פרס גלובוס הזהב לסרט "ניחוח אישה". הוא היה גם מועמד ל"בחירת הקהל" על הופעתו בסדרה "NCIS - לוס אנג'לס" כסוכן ג'י קאלן.


9. הוא היה מועמד לפרס הראזי כשחקן משנה ב"שלושת המוסקטרים" כד'ארטניאן, וגם על הסרט "באטמן ורובין" כרובין.


10. כריס אודונל נשוי לקרולין פנטרס משנת 1997 ויש להם חמישה ילדים, שלושה בנים ושתי בנות - לילי אן אודונל, מייב פרנסס אודונל, צ'רלס או'דונל, פינלי אודונל וכריסטופר אודונל ג'וניור. הם מתגוררים בוושינגטון הבירה.



ראה גם:

bottom of page