ביקורת סרט: טיטאן, במאית: ג'וליה דוקורנאו, 2021
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: טיטאן, במאית: ג'וליה דוקורנאו, 2021

עודכן: 17 באוק׳ 2021

הסרט "טיטאן" הוא סרט אימה ולכן נתחיל באזהרה: "טיטאן" הוא סרט שלא מתאים לכל אחד. רבים ימצאו אותו קשה לצפייה, גרוטסקי ואולי אפילו מבחיל.

הסרט עוקב אחר גיבורה חסרת מוסר, אלכסיה (אגתה רוסל), רקדנית שלא בוחלת בשום אמצעי להשיג את מטרותיה. הוא רוצחת סדרתית, שפוגעת בגברים ונשים באופן שווה, כדי לקבל סיפוק מילדותה העשוקה וחייה העכשוויים עם משפחה קשה ולא מפרגנת.

המשטרה בעקבותיה ולכן היא מתחזה לגבר בשם אדריאן. אדם בשם וינסנט (וינסנט לינדון), שבנו אדריאן נעלם לפני שנים, גורם לעצמו להאמין שאותה אלכסיה היא בנו האבוד. הוא מחליט לאמץ אותה ולאהוב אותה ללא גבולות, כאשר מתפתחים ביניהם יחסים של נתינה ללא גבולות.

לצד הסצנות הלא פשוטות, לסרט יש אמירות מאוד ברורות על אמת, אהבה נתינה והורות. על גבולות בחיים והיכולות שלנו למתוח את הגבולות של ההגדרה העצמית. כיצד אדם לא חייב ללכת לפי ההגדרות המקובלות והוא יכול להשתנות אם הנסיבות מאפשרות לו.

בסרט יש ויזואליות מהפנטת, מעין יופי מדהים שלא מפסיק להמם ולתת מכות יבשות בבטן. "טיטאן" הוא סרט מהפנט, מפיל, מרתק ויגרום לכם לא להוריד את הראש מהמסך. זהו סרט ייחודי שאין כמוהו, הוא ייתן לכם חוויה מיוחדת שאין דומה לה כיום בקולנוע המסחרי.




17 צפיות0 תגובות
bottom of page